Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza organizační kultury výrobní firmy
Kolářová, Jana ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je analyzovat organizační kulturu výrobní firmy za účelem poskytnutí dostatečných podkladů pro následné rozhodování jednatele společnosti o jejím budoucím směřování. Jednotlivé metody byly využity s důrazem na pokrytí kvalitativního i kvantitativního postupu výzkumu, protože studovaný jev má multidimenzionální charakter. V práci je nastíněn současný stav řešené problematiky. Nově byla aplikována kombinace dotazníkového šetření Denison Organizational Culture Survey a skupinového rozhovoru založeného na poznatcích Edgara H. Scheina, což může být přínosem pro praktiky při úvaze o podobné analýze ve vlastní organizaci. V závěru práce lze nalézt diskusi hlavních zjištění, z nichž vycházejí doporučení pro firmu.
Ženy v managementu
Kateva, Mila ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat postavení absolventek VŠE na trhu práce pomocí analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části se věnují rozdílům mezi muži a ženami, dálé popisují bariéry, které ztěžují ženám postup na vyšší řídicí pozice, a příčiny platové diskriminace. Dále uvádím metody, jak genderovou nerovnost v organizacích eliminovat a nakonec způsoby slaďování rodinného života s práci. V praktické část pomocí sekundárních dat a různých šetření se snažím o genderovou charakteristiku českého trhu práce, zanalyzování postavení žen a jejich výdělku v oblasti managementu a porovnání se situaci absolventek VŠE.
Motivační systém podniku a spokojenost pracovníků
Holomb, Yevheniya ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku motivačního systému podniku "X" a hodnocení spokojenosti její zaměstnanců. Teoretická část rozebírá obecnou podstatu motivace a jednotlivé východiska zaměřená na metody odměňování. Empirická část práce řeší analýzu různých prvků motivačního systémů -- finanční odměny, benefity nebo budoucí profesní růst. Na závěr práce jsou stanoveny návrhy řešení motivačního programu společnosti "X" a jejich případná implementace.
Virtuální týmy
Kopecký, Michal ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku virtuálních týmů. Problematiku virtuálních týmů zkoumá na akademické půdě. Cílem práce je zjistit psychologické aspekty a specifika spolupráce ve virtuálních týmech na akademické půdě. Dále si klade za cíl zjistit rozdíl mezi týmovou spoluprací v běžných akademických virtuálních týmech a virtuálním týmem Manažerské hry. Manažerská hra je specifický vyučovaný předmět, který má všechny předpoklady pro vznik virtuálního týmu. V teoretické části soustřeďuje teorii o virtuálních organizacích a týmech. V praktické části zajišťuji naplnění cílů práce pomocí dotazníkového šetření a řízených rozhorů.
Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s.
Tomoriová, Sandra ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s." analyzuje současný stav podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a porovnává ho s mou vlastní definicí "Simply Clever" podnikové kultury určenou pro tuto společnost, jež v současné době teprve vzniká, s cílem navrhnout taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávající úrovně podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tedy k dosažení již zmíněné podnikové kultury v podmínkách "Simply Clever". V teoretické části je na základě odborné literatury vymezen pojem "podniková kultura", a další prvky "podnikové identity", mezi něž patří "podnikový design", "podniková komunikace" a "produkt". Praktická část obsahuje tyto, podle interních materiálů společnosti a vlastních zkušeností z dobrovolné praxe, vypracované oddíly: charakteristika společnosti ŠKODA AUTO a. s., popis vzniku a postupné implementace podnikové kultury koncernu Volkswagen Group do společnosti ŠKODA AUTO a. s., analýza stávajícího stavu podnikové kultury, vlastní definice "Simply Clever" podnikové kultury, formulace návrhů vedoucích ke zlepšení podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tudíž k docílení "Simply Clever" podnikové kultury, na základě porovnání těchto dvou podnikových kultur.
Motivace zaměstnanců výrobního podniku
Tomíšková, Tereza ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci zaměstnanců, přičemž jejím hlavním zaměřením je právě vnitřní motivace pracovníků, jejich potřeby a motivační profil obecně. Práce obsahuje teoretický výklad dané problematiky od vysvětlení základních pojmů, přes nastínění vybraných motivačních teorií, až po pojetí pracovníka v podniku. Na to navazuje praktická část s představením vybraného výrobního podniku a s výsledky zde prováděného šetření. To bylo zajištěno písemným dotazováním na určitém úseku výroby a jeho cílem bylo zhodnotit předem stanovené hypotézy. Ty se týkaly převážně osobnostních charakteristik pracovníka, zaměstnaného ve výrobním podniku.
Psychology of selling in wholesale and retail
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou skupinou v případě využití sociálních sítí jako marketingového nástroje. V práci jsou uvedeny analýzy prostředí sociálních sítí, které slouží k pochopení využití jejich potenciálu pro firmy různé velikosti. Součástí práce je také dotazník, jehož předmětem je využití prostředí sociálních sítí pro komerční účely. Na otázky v dotazníku uvedené odpovídal představitel oddělení komunikace a marketingu společnosti GE Money Bank Česká republika, pán Jan Vyšehradský. V teoretické části a na příkladu GE Money Bank je popsáno, proč je vhodné využívat sociální sítě jako marketingový nástroj, a jaké výsledky lze očekávat. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování strategického plánu, který by měl sloužit českým podnikatelům jako návod pro založení, hodnocení a správu firemních stránek v takových sociálních sítích, jakou je například Facebook.
Pracovní hodnotové preference studentů
Petrmichlová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá hodnotovými preferencemi studentů týkající se jejich práce a budoucího pracovního uplatnění. Věnuje se problematice lidských hodnot se zaměřením na hodnoty pracovní, dále pak motivaci a sebehodnocení. V neposlední řadě finanční krizi a jejím dopadům na ČR. Vedle teoretických východisek přináší tato práce i výsledky empirického výzkumu, který jsem provedla mezi studenty Vysoké školy ekonomické. Výzkum byl zaměřený na pracovní hodnoty studentů a na jejich osobnostní charakteristiky, které formování pracovních hodnot ovlivňují. Patří mezi ně úroveň výkonové motivace studentů a jejich sebehodnocení. Výzkum zároveň zahrnoval část věnovanou finanční krizi, konkrétně tomu, jak studenti vnímají její dopady, a zda je považují za hrozbu, která by mohla ohrozit jejich úspěšné zapojení do pracovního procesu a následný kariérní růst.
Analýza spokojenosti oddílových vedoucích a návrh motivačního programu
Zdeňková, Milena ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou motivace pracovníků v neziskovém sektoru, kteří se na fungování organizací podílejí dobrovolně. Teoretická část je věnována vysvětlením základních pojmů s důrazem na osobnost člověka a motivaci. Přiblížena jsou specifika fungování neziskového sektoru a otázka dobrovolnictví. Na závěr je představena vybraná nezisková organizace Junák -- svaz skautů a skautek ČR. Praktická část patří empirickému výzkumu. V jeho rámci je vyhodnoceno dotazníkové šetření, otestována pravdivost stanovených hypotéz a navržen motivační program, jehož cílem je zvýšení spokojenosti a motivace pracovníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Chladová, Marta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.