Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
S-publishing na českém trhu
Linhartová, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti Sittardia pro produkt S-publishing. Cílem práce je navržení vhodné marketingové strategie, která bude zaměřena převážně na komunikační kanály na internetu. Součástí práce je i segmentace potenciálních zákazníků, analýza konkurence a SWOT analýza.
Brazil´s oil market
Kužmová, Anna ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat postavení Brazílie na světovém trhu ropy. První kapitola je zaměřena na základní charakteristiku ropy a obchodování s ní. Druhá kapitola je věnována aktuální situaci na světovém trhu ropy a objasnění současného vývoje jeho základních ukazatelů. Třetí kapitola se zabývá poukázáním na změnu postavení Brazílie na světovém trhu, míru vlivu ropného odvětví na domácí ekonomiku a analýzu současného stavu brazilského ropného trhu.
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Ochec, Jiří ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent) ; Zvánovec, Rudolf (oponent)
Tato disertační práce se zabývá identifikací marketingových aktivit na podporu zákaznické věrnosti v podmínkách českého bankovního sektoru. Kromě odpovědi na otázku jaké marketingové aktivity na podporu věrnosti implementovat, vytváří obecně platný metodický model pro řešení úkolů s obdobným zadáním. Zabývá se také několika přístupy k selekci vhodných klientů k oslovení marketingovými aktivitami včetně využití nástrojů analytického marketingu. Práce využívá několikastupňový výzkum, jehož jednotlivá zjištění a další fáze na sebe navazují. Zohledňuje rovněž více dimenzí zákaznického vnímání, a to zajímavost, osobní využitelnost, zamezení odchodu, samozřejmost a inovaci. Nově jsou v práci definovány pojmy spokojenost, věrnost, loajalita.
Corporate Identity Akademie věd ČR
Svejkovský, Ivo ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Horáková, Helena (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České republiky se zaměřením na oblast popularizace a komunikace vědy, a to za účelem zlepšení image AV ČR a zvýšení povědomí o obecné prospěšnosti vědy a výzkumu mezi laickou i odbornou veřejností v České republice. Návrh modelu je zpracován na teoretických základech s využitím podkladů vyplývajících z provedených výzkumů. Za přínos disertační práce v oblasti teorie marketingu lze považovat obohacení českého vědeckého prostředí o hlubší pohled na obecnou problematiku a zkoumání corporate identity v ČR a ve světě. Teoretickým přínosem práce je také návrh modelu corporate identity pro AV ČR a ostatní vědecko-výzkumné instituce podobného zaměření. Praktickým přínosem disertační práce je možné využití navrženého modelu corporate identity AV ČR v Akademii věd České republiky, ve vědeckých pracovištích AV ČR i v ostatních vědecko-výzkumných institucích podobného zaměření v ČR i ve světě.

Viz též: podobná jména autorů
8 HORÁKOVÁ, Hana
8 Horáková, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.