Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kočař, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí o této značce a jak firma komunikuje, zejména vizuálně. Na základě výsledků z výzkumu, který byl uskutečněn metodou dotazování prostřednictvím on line dotazníku, navrhuji vhodná doporučení a řešení odhalených nedostatků. Kromě zkoumané firmy by měla má práce přinést užitek také ostatním firmám. Uvádím zde návod jak správně využít vizuální komunikaci, objasňuji její význam, jaké různé formy dnes existují, jaké jsou trendy, jak souvisí s firemním stylem, co je jednotný firemní styl a jakou úlohu v něm plní právě komunikace vizuální. Práce poskytuje ucelený pohled na problematiku vizuální komunikace firem a firemního stylu, tyto dva pojmy spolu úzce souvisí.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kočař, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.