Název: Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím
Překlad názvu: Image and Corporate identity in relation to cultural institutions
Autoři: Janáč, Pavel ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DOX; Firemní identita; Firemní styl; Image; Moderní marketing; Studio Najbrt; Centre of Contemporary Art DOX; Corporate design; Corporate identity; Graphic studio Najbrt; Image; Modern marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24117

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74147


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet