Název:
Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím
Překlad názvu:
Image and Corporate identity in relation to cultural institutions
Autoři:
Janáč, Pavel ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím" se zabývá v první části významem CI v teoretické rovině. Zároveň je snahou veškeré metody, postupy a obecně platná pravidla srovnat s kulturní sférou a stanovit případné rozdíly. V druhé, teoretické části je uveden příklad kulturní instituce. Představen a důkladně rozebrán je firemní styl Centra současného umění DOX.This bachelor thesis called "Image and Corporate identity in relation to cultural institutions" is engaded in the first part to meaning of CI in theoretical level. Also is trying to compare all the methods, procedures and general rules of CI with cultural sphere and determine any differences. In the second part is presented practical example of corporate design of cultural institution. Presented and analyzed is Centre of Contemporary Art DOX in Prague.
Klíčová slova:
DOX; Firemní identita; Firemní styl; Image; Moderní marketing; Studio Najbrt; Centre of Contemporary Art DOX; Corporate design; Corporate identity; Graphic studio Najbrt; Image; Modern marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24117