Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
MACHART, Ondřej
Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem práce je navrhnout strategii pro online komunikaci Jihočeského kraje jako destinace cestovního ruchu při využití nejnovějších trendů a technologií.
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.
Analýza využití internetu v jazykové agentuře
Vyleťalová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití internetu ve vybrané soukromé jazykové škole. První část práce je zaměřena na internetový vývoj a výhody a nevýhody, které internet pro firmy a zákazníky přináší. Velký důraz je kladen na jednotlivé druhy internetových reklam a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu na internetu a pro jazykové školy představují jednu z možností, jak se na internetu prezentovat. V praktické části práce porovná konkrétní jazykovou školu s konkurenčními jazykovými agenturami. V poslední kapitole se bakalářská práce zabývá vyčerpávající analýzou využití jednotlivých internetových služeb, které vybraná jazyková škola aktivně využívá. Na závěr této analýzy práce zkoumá další návrhy v oblasti internetu, které by jazykové škole posílily konkurenceschopnost a rozšířily povědomí o značce.
Komerční využití sociálních sítí
Veverka, Lukáš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce ukazuje možnosti komerčního využití sociálních sítí. Nejprve autor krátce popisuje vybrané sociální sítě a na mapě světa ukazuje vývoj preferencí uživatelů v jednotlivých státech. Autor sociální sítě porovnává podle počtu registrovaných uživatelů, podle pozice serveru a denní unikátní návštěvnosti. Detailněji je pak popsána situace v České republice a sociální síť Facebook. V další kapitole se práce věnuje marketingu na sociálních sítích a novým možnostem zacílení reklamy. Popsány jsou možnosti prezentace a modely reklamy na sociální síti Facebook, který nám poslouží k názorné ukázce využití pro internetový obchod. Poslední část práce ukazuje praktický příklad využití pro internetový obchod Kartellshop.cz. Ukázány jsou možnosti prezentace, budování komunity, reklamní kampaň a propojení webových stránek se sociální sítí.
Interaktivní média v ČR
Peterka, František ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní kampani prostřednictvím interaktivních médií.
Affiliate marketing
Hesoun, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje online affiliate marketingu z pohledu obchodníka na Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje affiliate marketing, rozebírá nejvýznamnější affiliate řešení na českém trhu a možnosti jejich implementace. Ve druhé, praktické, části se podrobněji věnuje affiliate programu společnosti GameLeader, s.r.o. Rozebírá očekávání podniku od zavedení affiliate programu a vyhodnocuje, zda byla očekávání splněna. Dále na základě analýzy dat získaných z reklamních kampaní na internetovém herním magazínu Zing.cz, který je zapojen do affiliate programu společnosti, formuluje všeobecně uplatnitelná doporučení při zavádění a nastavení reklamních kampaní v affiliate programu.
Úloha internetu v marketingu
Benešová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Plachý, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit úlohu internetu v marketingu, především v komerčních komunikacích. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix na internetu a podrobně se zabývá online komunikacemi, jejich výhodami, nevýhodami, efektivitou a důležitostí jednotlivých druhů. V praktické části je představena analýza mého podnikání v oblasti výživového poradenství a rozebrán přístup k využití internetu k marketingovým účelům. Následně je pomocí provedeného dotazování zjištěn postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty využívající internet ke svému podnikání a k propagaci firmy.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.
Regulace internetové reklamy
Jánová, Jitka ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Vrzáček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úpravou právní regulace a samoregulace internetové reklamy. Poskytuje ucelený přehled o formách, v jakých se reklama na internetu vyskytuje. K rozboru využívá standardů národních i mezinárodních samoregulačních sdružení a doplňuje je českou legislativní úpravou. Diplomová práce kompiluje a porovnává jednotlivé standardy a normy a na tomto základě hodnotí současný stav regulace, zjišťuje nutnost legislativních norem a efektivnost samoregulace.
Internetový marketing a nové trendy
Babec, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.