Název: Úloha internetu v marketingu
Překlad názvu: The role of the internet in marketing
Autoři: Benešová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Plachý, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetová reklama; internetový marketing; komerční komunikace; marketing na internetu; online komunikace; commercial communication; internet advertising; internet marketing; online communication; online marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26553

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet