Název: Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
Překlad názvu: Marketing on-line tourism strategy of the Region of South Bohemia
Autoři: MACHART, Ondřej
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; internet; internetová reklama; internetový marketing; linkbuilding; marketingová strategie; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; SEM; SEO; webové stránky; internet; internet advertising; internet marketing; linkbuilding; marketing strategy; online marketing; search engine optimization; SEM; SEO; tourism; web pages
Citace: MACHART, Ondřej. Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28621

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156519


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet