Název:
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
Překlad názvu:
Marketing on-line tourism strategy of the Region of South Bohemia
Autoři:
MACHART, Ondřej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem práce je navrhnout strategii pro online komunikaci Jihočeského kraje jako destinace cestovního ruchu při využití nejnovějších trendů a technologií.The main objective of this thesis is to identify current tools of online marketing communication of South Bohemia region in the field of tourism and evaluate their performance and efficiency of use. A secondary objective is to design a strategy for online marketing communication of South Bohemia region as a tourist destination using the latest trends and technologies.
Klíčová slova:
cestovní ruch; internet; internetová reklama; internetový marketing; linkbuilding; marketingová strategie; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; SEM; SEO; webové stránky; internet; internet advertising; internet marketing; linkbuilding; marketing strategy; online marketing; search engine optimization; SEM; SEO; tourism; web pages Citace: MACHART, Ondřej. Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28621