Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán
Chytil, Jakub ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této dplomové práce je sepsání podnikatelského plánu a prokázání jeho budoucí životaschopnosti. Podnikatelský plán zasahuje do oborů polygrafie a do moderních informačních technologií. Podnikatelský plán společnosti Printaxe.com je startup. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní informace o podnikání a dále se věnuje podnikatelskému plánu pro startup. Praktická část se věnuj těmto metodikám, které jsou aplikovány při vytváření podnikatelského plánu. Tento dokument popisuje řešení internetového tržiště a speciálně vyvinutého generátoru ideálních zakázek včetně všech klíčových částí podnikatelského plánu.
Trendy v oblasti podnikových CRM
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.
Interaktivní média v ČR
Peterka, František ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní kampani prostřednictvím interaktivních médií.
Využití Facebooku k propagaci značky
Kotlaba, Josef ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout srozumitelný a ucelený návod, jak pomocí sociální sítě Facebook vytvořit vhodnou a efektivní prezentaci produktu, značky nebo firmy a využít k tomu všechny možnosti, které tato síť nabízí. V první části popíši, jaké prostředky síť Facebook nabízí, ve druhé části se budu věnovat tomu, jak tyto prostředky využít k vytvoření vhodné prezence na Facebooku. Ve třetí části popíši a nabídnu svůj názor na některé existující prezentace firem a značek a v závěrečné části se pak budu věnovat nekalým praktikám a metodám nevyžádané reklamy, které se na Facebooku objevují, popíši je a nabídnu příklady. Při tvorbě práce jsem vycházel z informací dostupných na Facebooku, jeho Nápovědě a stránkách pro vývojáře.
Podnikání v oblasti internetového poradenství
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí internetového poradenství, tedy oborem, od jehož vzniku ještě neuplynulo ani deset let. Internetovým poradenstvím je myšleno odvětví zahrnující online propagaci, konzultace k technické kvalitě a použitelnosti webových stránek, měření a optimalizaci jejich obchodní výkonnosti. Nejedná se tedy o poradenství z jiných oblastí (sociální, zdravotní, ekonomické) pouze využívající jako formu komunikace internet, byť se i pro tuto činnost používá stejné označení. Cílem práce je definovat obor poradenství v oblasti tvorby a propagace webových stránek, a zmapovat ho nejen z odborného, ale také z podnikatelského a ekonomického hlediska. Praktická případová studie v druhé části vychází z individuálních rozhovorů s klíčovými zaměstnanci společnosti H1.cz s.r.o. a také z mé vlastní více než pětileté praxe při provozování této firmy, která byla jedním z prvních českých subjektů podnikajících v tomto odvětví. Při jejím založení, rozvoji a nakonec i prodeji jsem z pozice majitele načerpal jak teoretické znalosti odborného aspektu poradenství a realizace konzultačních služeb, tak praktické zkušenosti s provozem firmy jako takové. Tato zkušenost mi v kontextu studia informačních technologií na škole s ekonomickým zaměřením připadá pro závěrečnou práci příhodná. Text jsem rozdělil do následujících částí: - Definice internetového poradenství jako oboru. Cílem této části je teoreticky zmapovat oblast internetového poradenství z odborného hlediska a popsat jednotlivé specializace a dílčí činnosti, ze kterých se skládá. Jedná se o první takto komplexní popis daného oboru v českém jazyce. - Specifika poradenství jako podnikatelské činnosti. Tato kapitola stručně popisuje poradenskou činnost jako typ podnikání a její specifika odlišující ji od ostatních odvětví. - Případová studie společnosti H1.cz. Třetí část mapuje jednotlivé činnosti v podniku (management, marketing, obchod, finance atd.) zaměřeném právě na internetové poradenství. Věnuje se také otázce založení a prodeje společnosti, jakožto neoddělitelné součásti podnikání. Po přečtení práce by si měl čtenář udělat nejen zevrubný přehled v oblasti tvorby a propagace internetových stránek, ale také v provozování firmy v tomto novém odvětví. Na dané téma zatím neexistuje žádný ucelený zdroj, a tato práce by se proto mohla stát východiskem pro každého, kdo uvažuje o podnikání, v němž hraje internet stěžejní roli.
Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu
Vlčko, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Rojek, Miroslav (oponent)
S rozvojem internetu se otevřel nový podnikatelský trh s velmi nízkou bariérou vstupu. Tímto se stalo online obchodování velmi oblíbené a samozřejmě také konkurenční. Cílem této práce je popsat podnikání na internetu, zejména fázi propagace, techniky měření kampaní a jejich vyhodnocování tak, aby vedlo k pozitivním nejen finančním výsledkům. První kapitola se zabývá popisem dostupných nástrojů online propagace, technologických možností měření a následného vyhodnocování výsledků podnikatelských aktivit. V další části je pak popsán celý proces na konkrétním případu prosperující a rychle rostoucí mezinárodní společnosti Pixmac, včetně detailních popisů nastavení měřícího systému, výběru propagačních nástrojů a výpočtů návratností investic pro optimalizaci a nastavení kampaní.
Sociální sítě v České republice
Grund, Michal ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je nejprve přiblížit pojmy sociální skupina a sociální síť, uvést příčiny a okolnosti jejich vzniku a popsat jednotlivé subjekty sociálních vztahů. Dále je v práci představen pojem Social Networking Site, včetně historie vývoje v České republice i zahraničí. Práce poskytuje srovnání vybraných českých sociálních sítí s celosvětovým fenoménem - Facebook. Analyzuje příčiny současného stavu pomocí srovnání služeb, které jednotlivé sítě nabízejí, a pomocí průzkumu mezi uživateli těchto sítí. Toto srovnání poskytuje názorný přehled služeb, jež jsou pro dané sítě unikátní. Také vypovídá o současné úloze a pozici sociálních sítí ve společnosti. Další část obsahuje aktuální směry vývoje a mapuje poslední trendy v této oblasti. Na tomto základě je v závěrečné části uvedeno několik možných scénářů budoucího vývoje. Vzhledem k současné situaci, kdy v tomto segmentu celosvětově dominuje jediná síť, Facebook, je především na očekávaný budoucí vývoj hleděno z globálního hlediska. Práce poukazuje na silné i slabé stránky sociálních sítí, vnímá jak oblasti pro vhodné využití, tak možná rizika, spojená s používáním těchto sítí. Může sloužit jako podklad pro hledání optimální sociální sítě v budoucnosti.
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Smetana, Jakub ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO) a internetovým marketingem (SEM). Práce je rozdělena do několika částí, které spolu úzce souvisí. První část práce je věnována obecným definicím a vymezení termínů. V druhé části práce je popsán vývoj v oblasti SEO v posledních dvou letech s důrazem na změny, které v této oblasti nastaly. Součástí druhé části práce je také popis vývoje trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice v letech 2004 -- 2009 a dále pak vývoj v oblasti internetového marketingu v ČR, kde je na internet nahlíženo jako na marketingový nástroj, reklamní médium. Třetí část práce popisuje možnosti internetového marketingu, včetně popisu nejvíce používaných systémů, jako jsou například Sklik, AdWords, Etarget, vynechány nejsou ani sociální sítě či katalogy. Čtvrtá část práce je pak věnována analýze a vyhodnocení internetových stránek, respektive způsobům, jak lze stránky analyzovat a sledovat. V poslední části práce je praktická ukázka využití metod a postupů popsaných v prvních čtyřech kapitolách na internetovém obchodu s obuví. Je zde popsán celý postup od úvodní analýzy, přes analýzu klíčových slov až po úpravu zdrojových kódů a získávání zpětných odkazů prostřednictvím internetových katalogů. Kromě samotného postupu optimalizace je součástí této části práce také kapitola popisující nasazení reklamních systémů Sklik, AdWords a Etarget včetně vyhodnocení výsledků a úspěšnosti realizované reklamy v těchto systémech. V závěru praktické části jsou shrnuty přínosy a poznatky, kterých bylo optimalizací dosaženo a které jsou aplikovatelné na další podobné projekty, kterých je v celém internetu obrovské množství. Po přečtení této práce získá čtenář přehled o aktuálním stavu trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice a internetovém marketingu jako celku, a o změnách, které v oblasti SEO v posledních dvou letech nastaly. Na základě praktické části práce by měl být schopen aplikovat základní poznatky z této oblasti včetně základního nastavení PPC, včetně analýzy dosažených výsledků a jejich vyhodnocení.
Webový start-up v kontextu klasického podnikatelského plánu
Korbel, Vladimír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou internetových start-upů, tedy začínajících internetových projektů, jejich životním cyklem a možností využití klasického podnikatelského plánu ve vztahu k nim. Cílem práce je popsat životní cyklus webového start-upu od jeho rané fáze plánování přes průzkum proveditelnosti po formování obchodní strategie. Cílem je také podat určitý návod, jak postupovat v případě plánování a realizace internetového projektu. Poskytnutí rad, tipů a zkušeností, které se v průběhu zpracování práce objeví. Práce mimo jiné přináší konfrontaci klasického pojetí podnikatelského plánu ve vztahu k internetovému projektu. Cílem práce je též ověřit životaschopnost konkrétního nápadu na internetový start-up a to především díky provedení rozsáhlého průzkumu na straně veřejnosti a na straně advokátů. Praktická část práce se zabývá konkrétním internetovým start-upem "Rady Zdarma" a jeho business modelem, průzkumem proveditelnosti, respektive zájmu na straně veřejnosti a straně advokátů, fází příprav a počátky jeho realizace. Cílů je dosaženo zejména samotným praktickým zpracováním úvodních třech fází podnikatelského plánu. Přínos autora je v aplikaci teoretických předpokladů podnikatelského plánu na konkrétní internetový start-up projekt. V důsledku umožní případným dalším podnikatelům snadněji implementovat podnikatelský plán na internetový projekt při snaze ověřit jeho smysluplnost. Dosažené výsledky je možné využít zejména pro realizaci předmětného internetového start-upu a pro případné shánění investorů do projektu.
Komplexní pohled na internetovou mikrokomunitu
Hejl, Radomír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tůma, Michal (oponent)
Cílem této práce je teoreticky a následně i prakticky popsat komplexní přístup k internetovým mikrokomunitám. Práce je zaměřena především na projektové manažery komunitních webů nebo na jejich vlastníky a měla by jim poskytnout jak teoretické, tak praktické zkušenosti a postupy jak internetovou mikrokomunitu založit, rozvíjet ji a následně ji monetizovat. Práce čerpá především z praktických zkušeností při spravování a budování cestovatelské komunity ORBION.CZ a komunity matek a těhotných eMimino.cz. Vždy jsem vycházel nejdříve z obecných předpokladů v odborné literatuře a následně jsem se snažil poskytnout pohled z praxe a nabídnout zkušenostmi podložená řešení problémů, a tak myslím, že může má práce uchopit tuto celkem novou problematiku zajímavým způsobem. Celá práce je rozdělena na několik tematických celků reflektujících životní cyklus komunity. Nejdříve obsahuje teoretické vymezení pojmů a typologizaci internetových komunit. Následuje teoretické vymezení struktury uživatelů, popis vzniku komunity, její budování, udržení a řešení častých problémů z praktického hlediska. Poslední část je zaměřena na teoretické možnosti monetizace a následně na praktické možnosti volby business modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Raška, Otakar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.