Název: Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Překlad názvu: Comparison shopping as a way to increase sales on the Internet
Autoři: Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Chytrá strategie nákupu; Chytrá strategie prodeje; Google Analytics; Google Nákupy; Heureka; Internetová reklama; Robot; Srovnávače cen; XML feed; Zboží; Automation; Clever selling strategy; Clever shopping strategy; Comparison shopping; Google Analytics; Google Products; Heureka; Internet advertising; XML feed; Zboží

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32720

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116016


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet