Název: Interaktivní média v ČR
Překlad názvu: Interactive media in the Czech Republic
Autoři: Peterka, František ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetová reklama; mobilní reklama; platba za akci; platba za klik; platba za zobrazení; internet advertising; mobile advertising; pay per action; pay per click; pay per impressions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24641

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76928


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet