Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing počítačové hry z pohledu youtubera
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce Marketing počítačové hry z pohledu youtubera je charakterizovat nejmodernější postupy při ovlivňování mas hráčů počítačové hry War Thunder prostřednictvím služby Youtube a sociální sítě Facebook. Jedná se o skutečný projekt, během jehož budování autor vytvořil obrovskou komunitu fanoušků hry War Thunder čítající více než 10 000 lidí na Youtube a skoro 4 500 lidí na Facebooku. Na tyto hráče pak aplikoval nejnovější trendy a inovativní postupy spojené s propagací herního obsahu. Tato práce jasně dokazuje, že oba dva kanály se můžou kladně podepsat na zisku z mikrotransakcí počítačových her založených na freemium obchodním modelu. Na detailním rozboru obou propagačních kanálů podává pak detailní a ucelený pohled do nitra jednoho z největších herních fenoménů historie.
Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
Minaříková, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, byly konzultace s odborníky na trhu rybářských potřeb a v oblasti online marketingu, dotazníkové šetření a osobní pozorování v rámci vyhledávání na internetu. Návrh inbound marketingové strategie předkládá nejefektivnější kanály a činnosti marketingové komunikace, které by měla Egerfish s.r.o. přijmout. Těmito kanály jsou především nově vytvořená webová stránka Sema-suretti.cz, facebooková stránka Sema Suretti a YouTube. Prostřednictvím těchto kanálů by se Egerfish měla soustředit na komunikaci s koncovými spotřebiteli (rybáři). Hlavním přínosem této práce je návrh komplexní marketingové strategie, společně s definicemi značek a modelových person, které Egerfish doposud neměla vytvořené.
Podpora prodeje na Internetu
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Zachová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového využití sociální sítě Facebook se zaměřením na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, sociálních sítích a slevových portálech. Praktická část se věnuje možnostem využití Facebooku. Poznatky nabyté při psaní této práce jsou poté aplikovány na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Její marketingová strategie na nejpopulárnější sociální síti je v této práci zhodnocena a srovnána se strategiemi jejích konkurentů.
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Hoang, Nam ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější sociální sítě pro marketing 2.1.4 Marketing na Facebooku 2.1.5 Marketing na LinkedIn 2.1.6 Marketing na Youtube 3 Charakteristika organizace AIESEC 3.1 AISEC jako studentská nezisková organizace 3.2 Služby poskytované organizací AIESEC 3.1.1 Zahraniční stáže 3.1.2 Projekty do škol 3.1.3 Služby pro firmy 3.3 Přidaná hodnota AIESEC 3.4 Marketing organizace AIESEC 3.5 Využití marketingu na sociálních sítích organizací AIESEC Závěr Seznam zdrojů
Metody analýzy e-shopu aplikované na internetový obchod Arsta
Flégl, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na poznání metod, jakými lze analyzovat e-shop. První kapitola shrnuje a popisuje základní údaje o e-komerci a o e-shopu obecně. V druhé kapitole se práce zabývá vyhledávači, jejich fungováním a jakými způsoby je možné ovlivnit pořadí výsledků vyhledávání. Zvláštní pozornost je zde věnována optimalizaci a marketingu ve vyhledávačích. Ve třetí kapitole jsou shrnuty základní nástroje v rámci Google Analytics. Poslední, čtvrtá kapitola využívá všech předchozích kapitol, při analýze e-shopu Arsta. Cílem této práce je prozkoumat různé metody, kterými je možné zhodnotit a analyzovat fungování e-shopu a zároveň navrhnout způsoby vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.
Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Hrbková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce popisuje jednotlivé kroky vedoucí k propagaci webu společnosti Fotovýběr a k budování jména společnosti. Cílem práce je prostřednictvím marketingových nástrojů zvýšit povědomí o nabízených službách a navrhnout takovou marketingovou strategii, která do budoucna bude zajišťovat dostatečný přísun návštěvníků webu, tedy potenciálních zákazníků. Na začátku se věnuji analýze společnosti a jejích dosavadních aktivit, následně navrhuji konkrétní marketingové postupy a v závěru vyhodnocuji dosažené výsledky a perspektivu do budoucna. Diplomová práce by měla pomoci společnosti Fotovýběr optimalizovat své marketingové aktivity.
Mobilní marketing
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.
Application of Distance Working on a Particular Company
Hasík, Gabriel ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Bakalářská práce poskytuje přehled o různých formách práce na dálku. Obsahuje teoretickou část, kde jsou všechny typy popsány, pak obsahuje část popisující dopady distance working na zaměstnance a zaměstnavatele (dopady na psychiku, efektivitu práce, pracovní morálku, atd..). Závěr práce je zaměřen na aplikaci distance working na konkrétní firmu. V této části se nachází zhodnocení různých možnosti a vyber řešení tak aby vyhovovalo dané společnosti.
Srovnání internetového podnikání v Německu a ČR
Hráský, Antonín ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním vybraných aspektů internetového podnikání v ČR a Německu. Hlavním cílem práce je zhodnocení úrovně rozvoje internetového podnikání v ČR v posledních několika letech za pomoci komparace se situací v Německu. Dílčími cíli jsou potom zhodnocení klíčových předpokladů k rozvoji internetového podnikání v ČR a Německu, vytyčení perspektiv a příležitostí do budoucna v tomto oboru a srovnání některých vybraných aktuálních aspektů a trendů internetového obchodování v ČR a v Německu. Práce je rozdělena do 2 částí, a to teoretické a analytické. V rámci teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, popsány subjekty a aplikace e-komerce a zhodnocen vývoj tohoto oboru v posledních 20 letech. V analytické části práce je nejprve věnován prostor srovnání vybraných předpokladů pro růst e-komerce v ČR a Německu, jako jsou např. právní prostředí, internetová penetrace nebo ICT vybavenost podniků a domácností. V závěrečné kapitole je potom vyhodnocen vývoj a současný stav internetového podnikání v obou vybraných regionech a popsán je zde také přístup EU k dané problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 SLABÁ, Jiřina
9 Slabá, Jana
9 Slabá, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.