Název: Internetová reklama jako nástroj marketingu
Překlad názvu: Internet advertising as a marketing tool
Autoři: Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Doporučení; Google Analytics; Grafická reklama; Hypotéza; Internet; Internetová reklama; Internetový vyhledávač; Marketingový mix; Plošná reklama; Pravidla; Reklama; Search Marketing; Textová reklama; Advertising; Billboard advertising; Content advertising; Google Analytics; Graphic advertising; Hypothesis; Internet; Internet Advertising; Internet searcher; Marketing mix; References; Rules; Search Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24037

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74150


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet