Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 337 záznamů.  začátekpředchozí322 - 331další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
Virální marketing
Tesařová, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Endtová, Simona (oponent)
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle zaměření a marketingové taktiky. Práce se týká sociální sítě Facebook, vymezení jeho pojmu, počátky vzniku a statistiky uživatelů. Je pojednáváno o použití Facebooku pro marketingové účely s vypozorovanými a praktickými příklady. Hlavním cílem práce je analýza vytvořeného projektu na sociální síti Facebook a potvrzení nebo vyvrácení hypotézy o virálním šíření daného projektu. Závěrem práce jsou analyzovány případné nedostatky virální kampaně a zhodnocené informací z provedené analýzy dat.
Marketing na sociálních sítích
Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.
Vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingové strategii značek
Malíková, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem sociálních sítí, jejich stručnou charakteristikou a charakteristikou uživatelů v globálním i regionálním rozlišení. Hlavní část se věnuje marketingu v sociálních médiích a za pomoci publikovaných studií rozebírá aktuální situaci využívání sociálních médií firmami ve světě i v ČR. Dále popisuje a hodnotí nejdůležitější aspekty marketingové strategie pro sociální média, s důrazem na strategie značek. V poslední části práce ukazuje uvedené aspekty na příkladech nejúspěšnějších značek ve světě marketingu v sociálních médiích.
Dezinformace v ekonomickém světě
Procháček, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Předkládaná práce se zaobírá tématem nových médií a jejich možným zneužitím při realizaci ekonomické dezinformační kampaně. Práce popisuje základní vlastnosti dezinformace, její zařazení mezi ostatními pojmy, uvádí příklady dezinformačních kampaní pomocí tradičních i nových médií a upozorňuje na rizika spojená s anonymním použitím nových médií. Charakteristika konkrétních zástupců nových médií je doplněna o popis vybraných aspektů chování internetových uživatelů. V závěrečné části práce je popsána konkrétní koncepce, jak je možné naplánovat a vytvořit dezinformační kampaň pomoci nových médií s minimálními náklady i rizikem.
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Vejlupek, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Praktický pohled na možnosti využití sociálních sítí pro malé a střední firmy
Mach, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Internet a internetové komunikační technologie se již staly nedílnou součástí životů většiny z nás. Komerční potenciál těchto technologií již byl z velké části také odhalen a každý z nás se s některou z forem komerčního využití Internetu již setkal. S příchodem nové formy komunikace a sdílení obsahu na Internetu, takzvaného webu 2.0, však do našich životů pronikl nový trend. Tímto novým trendem, který nabývá potenciál pro další komerční využití Internetu, jsou sociální sítě. Tato práce se zabývá především problematikou využití oblasti sociálních sítí pro komerční komunikaci. Právě oblast sociálních sítí naskýtá do budoucna širokou paletu možností pro rozvoj podnikání na Internetu. To, do jaké míry budou sociální sítě v tomto směru v budoucnu využity, však nezávisí jen na uživatelích sociálních sítích, ale také na schopnosti a zkušenosti firemních subjektů, jak dokáží tohoto nového kanálu využít. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých komerečních kanálů na sociálních sítích a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, definuje internetové komunikační kanály, sociální sítě, uvádí čtenáře do problematiky komerečního využití sociálních sítí. V druhé, teoreticko-praktické části poskytuje autor přehled nástrojů sociálních sítí a jejich komerečního potenciálu, jejich výhody a nevýhody. Stejně jako metody, jak postupovat při vstupu firmy na sociální sítě. Třetí část je případovou studií využití sociálních sítí pro rozvoj podnikání v konkrétní firmě, ve které jsou využity a ověřeny poznatky z teoretické části. Čtenář diplomové práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice komerečního využití sociálních sítí. A to jak v teoretickém, tak praktickém směru. Práce by tak mohla být vhodnou příručkou pro využití všech možností, které sociální sítě jako komunikační kanál poskytují. Přínosem pro čtenáře by měla být schopnost uvedené teoretické a praktické postupy aplikovat při rozvoji vlastního podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 337 záznamů.   začátekpředchozí322 - 331další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.