Název: Sučasné trendy riadenia komunikácie,marketingu zákazníkov a ich aplikácia v spoločnosti Mary Kay
Překlad názvu: Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Autoři: Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; Mary Kay; sociální média; současné trendy; virální marketing; current trends; direct marketing; Mary Kay; social media; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74302


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet