Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing na sociálních sítích
Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.
Ekonomická analýza podniku Iveco Czech Republic, a.s.
Havránek, Václav ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Získalová, Tereza (oponent)
Práce se zabývala ekonomickou analýzou podniku Iveco Czech Republic, a.s. Jejím cílem bylo zhodnotit ekonomickou a finanční situaci společnosti v letech 2002 až 2006 z pohledu externího uživatele a objevit možné příčiny tohoto stavu. Hlavní část práce se dělí na metodickou, ve které jsou popsány použité postupy a ukazatele, a aplikační, ve které jsou výše popsané metody aplikovány na konkrétní podnik. V závěru se práce popisně věnuje činnosti podniku v roce 2007.

Viz též: podobná jména autorů
5 Havránek, Vladimír
1 Havránek, Vojtěch
3 Havránek, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.