Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit vybraných regionů ČR v segmentu kongresového cestovního ruchu
Luhanová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Libová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingové aktivity regionů Praha, Karlovarský a Jihomoravský kraj v rámci kongresového cestovního ruchu a navrhnout taková opatření, která přispějí k dalšímu zefektivnění jejich marketingové prezentace v této oblasti. V teoretické části jsou popsány základní principy a nástroje destinačního marketingu a také hlavní specifika kongresového cestovního ruchu. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny předpoklady České republiky v oblasti kongresového cestovního ruchu. Následně je pak u vybraných regionů zhodnocen jejich potenciál a dosavadní rozvoj kongresového cestovního ruchu na jejich území a provedena analýza marketingových aktivit s důrazem na propagační nástroje uplatňované jednotlivými regiony při prezentaci. Získaná a analyzovaná data jsou finálně strukturována metodou SWOT analýzy. Následně jsou pak v rámci syntézy formulována doporučení směřující ke zvýšení účinnosti marketingové prezentace vybraných regionů i celé České republiky jakožto kongresových destinací.
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy
Točoňová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních konkurentů a marketingový výzkum návštěvníků. Závěrečná část práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu a snaží se nabídnout nějaké možnosti řešení.
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Dlouhý, Zdeněk ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza základních ukazatelů cestovního ruchu. Na základě analýz a vyhodnocení současné marketingové politiky destinační agentury Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH je připravena marketingová strategie pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Součástí této strategie je segmentace trhu a výběr cílových segmentů, stanovení mise a dlouhodobých cílů, positioning a nastavení marketingového mixu.
Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Čiháková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace jak v oblasti primární nabídky tak i sekundární. Práce se zaměřuje na historický objekt Vlašský dvůr. Dále je provedena analýza návštěv jednotlivých objektů ve městě. Závěr práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu s nabídkou možných řešení.
Use of internet marketing in promotion of Slovakia as the tourism destination
Jutková, Jaroslava ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v propagaci cestovního ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagace destinace cestovního ruchu, porovnáva typy médií a blíže se zaměřuje na internet jako marketingové médium. Představuje vybrané nástroje internetového marketingu nejlépe aplikovatelné pro propagaci destince. Zaměřuje se rovněž na subjekty propagující cestovní ruch na Slovensku a představuje nejdůležitější webové stránky prezentující Slovensko. Mapuje aktuální využití nástrojů internetového marketingu v propagaci Slovenska a porovnává je s příklady využití jinými destinacemi. Následují konkrétní návrhy, jak sa uvedené nástroje internetového marketingu dají aplikovat. Rozvíjí témata jako využií sociálních médií a YouTube, rozvoj satelitních webových stránek a placené reklamy vo vyhledávačích. Práce obsahuje reálný návrh PPC (Pay-Per-Click) kampaně, ale neopomíná ani mobil marketing nebo využití různých webových aplikací. V budoucnu bude již nyní silný trend internetové komunikace dále posilovat. Cílem práce bylo proto navrhnout aplikovatelný mix nástrojů, které by výrazným způsobem pomohly zlepšit postavení Slovenska ve světovém cestovním ruchu.
Marketingová studie turistické oblasti Střední Čechy - Jih
Vostrá, Alena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato závěrečná práce je věnována turistické oblasti Střední Čechy -- Jih, která je součástí turistického regionu Střední Čechy. Cílem práce je zhodnotit organizaci řízení cestovního ruchu v destinaci, provést studii primární a sekundární nabídky cestovního ruchu a zhodnotit prezentaci a propagaci dané oblasti a následně uvést vlastní návrhy a doporučení na zlepšení jak řízení, tak propagace. Součástí práce je rovněž vlastní marketingový výzkum, zabývající se preferencemi potenciálních návštěvníků a povědomím o destinaci, a zabývající se postojem místních obyvatel k návštěvníkům destinace. Provedena byla také analýza vnějšího prostředí (PEST analýza) turistické oblasti a byl vytvořen přehled silných a slabých stránek destinace a příležitostí a hrozeb k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v ní.
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Střední Morava a Jeseníky)
Ošťádalová, Irena ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu v turistickém regionu Střední Morava a Jeseníky a zároveň zjistit, zda je plně využíván potenciál regionu pro tvorbu těchto produktů. Dále práce konfrontuje současnou produktovou nabídku s poptávkou a hodnotí, do jaké míry je poptávka uspokojena. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru práce navrženy nové produkty cestovního ruchu, jejichž realizace by přispěla k lepšímu využití potenciálu regionu a k lepšímu uspokojení poptávky.
Destinační marketing krajů ČR
Krütznerová, Sandra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický základ pro danou problematiku a zabývá se samotným pojmem "destinační marketing", dále marketingovým a komunikačním mixem regionu, věnuje se významu marketingové strategie a také značce a image regionu. Hlavní část diplomové práce tvoří zhodnocení a porovnání realizace destinačního marketingu ve Středočeském, Plzeňském a Libereckém kraji. Nejdříve jsou analyzovány strategické dokumenty jednotlivých krajů zaměřené na marketing, následně je řešena skutečná realizace destinačního marketingu na základě vlastního šetření, pozornost je také věnována způsobům propagace jednotlivých krajů.
Destinační management v regionu Střední Morava
HUTEROVÁ, Zuzana
Diplomová práce se zabývá problematikou destinačního managementu v turistickém regionu Střední Morava. Tento systém řízení, který v západních evropských zemích funguje více než 50 let, se v České republice začíná postupně také uplatňovat. Cílem diplomové práce bylo analyzovat aktivity organizace destinačního managementu Střední Morava {--} Sdružení cestovního ruchu. Na základě zhodnocení navrhnout případné změny tak, aby z destinace Střední Morava vznikla silná konkurenčně schopná jednotka založená na kooperaci a koordinaci zainteresovaných subjektů cestovního ruchu.
Destinační marketing a management
Kocková, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.