Název: Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Překlad názvu: Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen
Autoři: Dlouhý, Zdeněk ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; marketingová strategie; Destination marketing; Marketing strategy; Tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26756

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet