Název: Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy
Překlad názvu: Marketing study of turistic region - Eastern Bohemia
Autoři: Točoňová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinační management; marketing destinace; Východní Čechy; Destination Management; Destination Marketing; Eastern Bohemia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24912

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76162


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet