Název: Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Překlad názvu: Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Autoři: Čiháková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kutná Hora; marketing destinace; marketingové prostředí; Destination Marketing; Kutna Hora; Marketing background

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23985

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet