Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Dlouhý, Zdeněk ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza základních ukazatelů cestovního ruchu. Na základě analýz a vyhodnocení současné marketingové politiky destinační agentury Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH je připravena marketingová strategie pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Součástí této strategie je segmentace trhu a výběr cílových segmentů, stanovení mise a dlouhodobých cílů, positioning a nastavení marketingového mixu.
Marketing cyklostezek
Dlouhý, Zdeněk ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Prvním cílem této práce je zjistit, jak je v ČR cyklistika a cykloturistika řízena a najít návrhy na případné zlepšení. Druhý cíl se týká již konkrétních cyklotras a cyklostezek. Hledá odpověď, jak vytvořit úspěšnou a životaschopnou cyklostezku za pomoci implementace marketingu cyklostezek, který se v ČR v současnosti neaplikuje, ale je úspěšně používán u dálkových cyklostezek například v Německu a jiných cyklisticky vyspělých zemích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.