|
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Dlouhý, Zdeněk ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza základních ukazatelů cestovního ruchu. Na základě analýz a vyhodnocení současné marketingové politiky destinační agentury Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH je připravena marketingová strategie pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Součástí této strategie je segmentace trhu a výběr cílových segmentů, stanovení mise a dlouhodobých cílů, positioning a nastavení marketingového mixu.
|
|
Search for the excited state of .SUP.3 H by the D(d,pd)n reaction
Baiborodin, Dmitri ; Bém, Pavel ; Burjan, Václav ; Dlouhý, Zdeněk ; Kroha, Václav ; Vincour, Jiří ; Aleksandrov, D. V. ; Nikolskii, E. Yu. ; Novatskii, B. G. ; Stepanov, D. N.
|
| |
|
Marketing cyklostezek
Dlouhý, Zdeněk ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Prvním cílem této práce je zjistit, jak je v ČR cyklistika a cykloturistika řízena a najít návrhy na případné zlepšení. Druhý cíl se týká již konkrétních cyklotras a cyklostezek. Hledá odpověď, jak vytvořit úspěšnou a životaschopnou cyklostezku za pomoci implementace marketingu cyklostezek, který se v ČR v současnosti neaplikuje, ale je úspěšně používán u dálkových cyklostezek například v Německu a jiných cyklisticky vyspělých zemích.
|