Název: Marketingová studie turistické oblasti Střední Čechy - Jih
Překlad názvu: Marketing study of tourist area Central Bohemia - South
Autoři: Vostrá, Alena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: management destinace; marketing destinace; marketingový výzkum; PEST analýza; primírní a sekundární nabídka cestovního ruchu; SWOT analýza; destination management; destination marketing; marketing research; PEST analysis; primary and secondary tourism offer; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73985


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet