Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie turistické oblasti Střední Čechy - Jih
Vostrá, Alena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato závěrečná práce je věnována turistické oblasti Střední Čechy -- Jih, která je součástí turistického regionu Střední Čechy. Cílem práce je zhodnotit organizaci řízení cestovního ruchu v destinaci, provést studii primární a sekundární nabídky cestovního ruchu a zhodnotit prezentaci a propagaci dané oblasti a následně uvést vlastní návrhy a doporučení na zlepšení jak řízení, tak propagace. Součástí práce je rovněž vlastní marketingový výzkum, zabývající se preferencemi potenciálních návštěvníků a povědomím o destinaci, a zabývající se postojem místních obyvatel k návštěvníkům destinace. Provedena byla také analýza vnějšího prostředí (PEST analýza) turistické oblasti a byl vytvořen přehled silných a slabých stránek destinace a příležitostí a hrozeb k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v ní.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Vostrá, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na nabídku cestovní kanceláře Alex. Zahrnuje vymezení základních pojmů z odvětví cestovního ruchu, a to jak jednotlivých forem a druhů cestovního ruchu, tak i osob a institucí aktivních v této oblasti. Dále se práce věnuje samotné cestovní kanceláři, její organizační struktuře a popisu činnosti jednotlivých oddělení, a také členství ve významné asociaci. Zmíněni jsou i stálí partneři cestovní kanceláře. Hlavní část práce zahrnuje samotnou nabídku, a to jak cílových destinací, druhů přepravy, ubytovacích zařízení a stravovacích služeb, tak i nabídku služeb doplňkových, specifických pouze pro danou cestovní kancelář. Poslední kapitola je věnována činnosti cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje a zhodnocení této oblasti její práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.