Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The use of social media during Canadian federal election 2015
Hlôšková, Barbora ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Anotácia Diplomová práca sa zaoberá analýzou využitia sociálnych sietí dvomi kanadskými politickými stranami a ich lídrami počas kanadských federálnych volieb 2015. Práca odkazuje na teóriu politickej komunikácie, politických kampaní a politického marketingu ako na teoretické východiská. Približuje koncept Webu 2.0 a identifikuje dve hlavné funkcie sociálnych médií v politickej komunikácii, a to šírenia informácií a angažovanosti. Spôsob využitia sociálnych sietí a zastúpenie týchto funkcií je ďalej analyzované pomocou kvantitatívnej obsahovej analýzy príspevkov na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a Youtube. Práca nadväzuje na doterajšie výskumy sociálnych sietí a môže slúžiť ako podklad pre ďalšie výskumy využitia sociálnych sietí v politickej komunikácii.
Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru
Bešťáková, Martina ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru se zabývá problematikou komunikace na pěti současných sociálních sítích (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Instagram). První část práce je věnována popisu komunikačních modelů, které jsou teoretickým východiskem při analýze komunikace na sociálních sítích. Jedná se o přenosový komunikační model, kulturální a rituálový komunikační model, Jakobsonův komunikační model, propagační model, komunikační schémata Viléma Flussera a Novou komunikaci školy Palo Alto. Síťová komunikace prošla a stále prochází velmi rychlým vývojem, proto již některé modely nejsou pro charakteristiku této komunikace dostačující a je potřeba definovat nové rysy komunikace na sociálních sítích, která se proměňuje v závislosti na technologiích a požadavcích současné společnosti. Komunikace na sociálních sítích je charakteristická intenzivní aktivitou uživatelů, cyklickým procesem komunikace, aktuálním a spontánním způsobem komunikace, v jehož středu stojí uživatel sociálních sítí.
Vládní cenzura nových médií v Erdoganově Turecku
Hein, Jakub ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
2 Anotace (Abstrakt) Bakalářská práce "Vládní cenzura nových médií v Erdoğanově Turecku" zkoumá povahu nových médií v Turecku v letech 2014 - 2016. Klade si otázku, nakolik jsou tato média v této zemi svobodná a jak je ovlivňuje vládní Strana spravedlnosti a rozvoje (AKP) a prezident Recep Tayyip Erdoğan. Při tomto zkoumání autor nejprve vymezuje teoretické zázemí a předestírá různé podoby vztahů mezi médii, demokracií a demokratickou společností. Dále zkoumá tento vztah z pohledu nových médií a popisuje strategie, které při používání nových médií aplikuje vládnoucí strana AKP. Dále autor uvádí příklady nových technologií, které v Turecku slouží k regulaci přístupu k novým médiím a sociálním sítím. Popisuje metody, kterými lze z těchto sítí nežádoucího obsah odstranit. Uvádí také příklady, kdy byly v Turecku tyto sítě plošně znepřístupněny. Upozorňuje na možnosti automatizovaného sledování internetového obsahu i na rizika spojená se sledováním vlastních občanů v rámci státem poskytované internetové infrastruktury.
The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Horáková, Zuzana ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení základních konceptů jako je subkultura, hipster, životní styl nebo reklama. Důvodem, proč jsem se zaměřila na postoje jedinců hipster je fakt, že fenomén hipster se stává čím dál rozšířenějším. Kromě toho jsou tito jedinci spojováni se skeptickým postojem vůči hlavním trendům. Proto jsem se rozhodla konfrontovat zdánlivě nedůvěřivý pohled hipsterů na YouTube, jakožto zástupce moderního hlavního proudu, se skutečnými postoji hipsterů.
Analýza sociálních sítí klubů NHL
Kothera, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza sociálních sítí klubů NHL Cíl: Cílem této diplomové práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích klubů NHL stanovit doporučení pro přispívání na těchto sociálních sítích pro ostatní hokejové kluby. Metody: Metody, které byly využity v této diplomové práci jsou: obsahová analýza, statistické metody. Sběr dat probíhal formou pozorování a zápisu do připravené tabulky. Data byla sbírána ze čtyř sociálních sítí u pěti vybraných klubů NHL. Statistické metody pomohly k interpretaci dat a stanovení doporučení. Výsledky: Pomocí stanovených kategorií jsem výzkumem určil podíl obsahu příspěvků na jednotlivých sociálních sítích klubů NHL. Na základě těchto poznatků jsem stanovil, jaké příspěvky by se měly uveřejňovat hokejovými kluby na vybraných sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza
Kampaň SPD a Trikolóry na sociálních sítích v krajských volbách 2020
Ullsperger, Adam ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Charvát, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá předvolební kampaní na sociálních sítích dvou politických stran SPD a Trikolóry před krajskými volbami v roce 2020. Snaží se odpovědět na otázku, jak vypadala čtrnáct dní před volbami předvolební kampaň těchto dvou stran na Facebooku, YouTube, Twitteru a Instagramu a jak se od sebe obě kampaně lišily. Teoretická část se zabývá tím, jak členit politické strany pomocí konfliktních linií, popisuje vybrané sociální sítě a zdůvodňuje, proč jsou použité právě tyto čtyři. Ukazuje specifika voleb do krajských zastupitelstev s přihlédnutím k teorii voleb druhého řádu a definuje negativní politickou kampaň. Praktická část zase vykresluje situaci v České republice na podzim 2020, kdy zmíněné volby do krajských zastupitelstev ovlivnila pandemie nemoci covid-19. Tato část popisuje SPD a Trikolóru, přibližuje historii obou stran, volební úspěchy a charakterizuje jejich program a jeho společné body. Samotný výzkum obsahuje kvantitativní analýzu obsahu sociálních sítí SPD a Trikolóry doplněnou o analýzu kvalitativní, která zkoumá vyznění jednotlivých příspěvků. Závěr diplomové práce potom výsledná data porovnává mezi sebou, aby mohly být určeny rozdíly v kampaních.
Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže
Hegedüš, Tomáš ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mladistvých se zabývá problematikou algoritmů, které vedou k personalizaci sociálních sítí. Jejich vnímání dětmi a mladistvými není v současné době dostatečně prozkoumáno. V teoretické části na příkladech uvádím, jak provedené studie zkoumají vnímání algoritmizace na vzorku celé populace a v kontextu mladistvých se zaměřují na sociální sítě celistvě. Cílem této práce je proto výzkum průniku těchto tří sfér, tedy jak mladiství vnímají algoritmizaci sociálních sítí. Skrze kvalitativní výzkum metodou polostrukturovaných rozhovorů tato práce nastiňuje trendy, které v této oblasti mohou panovat. Analytickou syntézou poznatků také zodpovídá otázky, jak jsou mladiství informováni o možnostech výběr a řazení obsahu ovlivnit, a zda o tyto možností projevují zájem. Čtenáře této práce uvádím v teoretické části do problematiky nových médií, a vývoje sociálních sítí včetně jejich konvergence. Mezi zkoumanými sítěmi jsou Facebook, Instagram a YouTube. Pro pochopení komparace skutečnosti a výpovědí respondentů, v teoretické části podrobně popisuji fungování těchto algoritmů, včetně možností jejich ovlivnění a problematiky jejich vnímání. Komparací popsané skutečnosti a výpovědí respondentů formuluji ukotvenou teorii a v závěru práce uvádím...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.