Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh optimalizace logistiky a skladového hospodářství v podniku
Valenta, Martin ; Poláček, Tomáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca „Návrh optimalizácie logistiky a skladového hospodárstva“ je zameraná na optimalizáciu procesov dopravy a riadenia zásob, pomocou aplikovania analýzy ABC a nákupu nového vozidla. Hlavným cieľom práce je zlepšenie procesu z finančného a časového hľadiska. Prvá kapitola obsahuje teoretické znalosti z oblasti logistiky, dopravy a riadenia zásob, ktoré budú využité pri analyzovaní súčasného stavu a následnom návrhu zlepšenia slabých stránok týchto procesov.
Marketingový mix společnosti
Firlová, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingu společnosti. Je v ní obsaženo řešení marketingového mixu podniku a identifikace výrobků a služeb. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace.
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.
Studie spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Socha, Duncan ; Švábová, Kateřina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií spokojenosti zákazníků ve společnosti C&K, a.s., která se zabývá prodejem, servisem, pojištěním automobilů včetně výkupů ojetých vozidel. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná míra spokojenosti zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její navýšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.