Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Firlová, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingu společnosti. Je v ní obsaženo řešení marketingového mixu podniku a identifikace výrobků a služeb. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace.
Návrh informačního systému pro potřeby základní školy
Firlová, Markéta ; Novotná, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých procesů odehrávajících se na základní škole. Výsledek vlastní analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje model fungování základní školy a odstraňuje některé zjištěné nedostatky.
Návrh informačního systému pro potřeby základní školy
Firlová, Markéta ; Novotná, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých procesů odehrávajících se na základní škole. Výsledek vlastní analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje model fungování základní školy a odstraňuje některé zjištěné nedostatky.
Marketingový mix společnosti
Firlová, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingu společnosti. Je v ní obsaženo řešení marketingového mixu podniku a identifikace výrobků a služeb. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.