Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 193 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu e-shopu
Kosturová, Monika ; Blažo, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybraného e-shopu Gifťák.cz, zabývajícího se prodejem dárkového zboží. Práce je systematicky rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretický výklad, vymezuje důležité pojmy marketingu a tvoří teoretický rámec pro části následující. Druhá část poskytuje charakteristiku vybraného subjektu a jsou v ní zpracovány a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu e-shopu a výsledky marketingového výzkumu. Výstupy analytické části jsou základem pro návrhovou část, kde již dochází k návrhu konkrétních nástrojů komunikačního mixu, které budou aplikovány.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace vybrané společnosti
Kůrková, Nicola ; Krobauer, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik v oblasti marketingové komunikaci společnosti Auto Com s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí, z nichž první je teoretická část, druhá je analýza problému a současného stavu a poslední část se týká navrhnutých změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a také vysvětlení pojmu rizik. Analytická část je věnována analýze současného stavu společnosti a plynoucím rizikům z jednotlivých analýz, které by mohla společnost ohrozit. V poslední návrhové části jsou navrhnuty možné změny řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jejich finanční zhodnocení a harmonogram uskutečnění.
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Návrh komunikačního mixu ve společnosti Cognito.Cz
Kosturová, Monika ; Kuželíková, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix. První část práce obsahuje teoretické poznatky nezbytné pro porozumění dané problematice, v druhé části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní společnost a je provedena analýza komunikačního mixu dané společnosti. Na základě zjištěných údajů je vyhodnocena vhodnost použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jsou doporučeny změny v jejich skladbě, které by vedly k efektivnějším výsledkům marketingové komunikace podniku.
Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Trávníčková, Lenka ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
Marketingová komunikace
Janeček, Michael ; Leitlová, Veronika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové komunikace. V praktické části se nachází analýzy společnosti a vlastní průzkum, což vede návrhům na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Ježková, Jaroslava ; Bližňákova, Monika (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teoretické poznatky, dále popisuje vybranou společnost a zahrnuje analýzu současného stavu. Získané výsledky analýzy jsou užity k vytvoření návrhu pro změny v komunikačním mixu společnosti.
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 193 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.