Název: Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Mix of Healthy Juice Market in Selected Company
Autoři: Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové prostředí; marketingový kvantitativní výzkum; marketingový mix; spotřební chování; consumer behavior; marketing environment; marketing mix; marketing quantitative research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579441


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet