Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Trávníčková, Lenka ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
Návrh motivačního systému ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová
Uhrová, Pavlína ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodnější motivační systém ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová. V úvodu budou vysvětleny základní pojmy a myšlenky termínu motivace. Dále je součástí bakalářské práce analytické šetření v podobě dotazníků, na základě nichž vyjdou najevo případné nedostatky firmy Rio Sped, Jitka Trubačová. Shrnutí bakalářské práce se bude týkat návrhů na zlepšení motivačního systému firmy tak, aby došlo ke zlepšení vzájemných vztahů, výkonnosti a celkového zdraví firmy Rio Sped, Jitka Trubačová.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Uhrová, Pavlína ; Holásková, Petra (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika možností internetové propagace, díky které Vinařství Josef Uher osloví a získá nové zákazníky. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky řešené problematiky, dále analýzy zaměřené na průzkum vnějšího a vnitřního prostředí firmy, elektronické obchodování a dotazníkové šetření. Stěžejní částí této práce jsou návrhy, které by firmě měly v budoucnu napomoci získat nové zákazníky, zajistit větší odbyt produktů a tedy i dosahování většího zisku.
Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Trávníčková, Lenka ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh motivačního systému ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová
Uhrová, Pavlína ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodnější motivační systém ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová. V úvodu budou vysvětleny základní pojmy a myšlenky termínu motivace. Dále je součástí bakalářské práce analytické šetření v podobě dotazníků, na základě nichž vyjdou najevo případné nedostatky firmy Rio Sped, Jitka Trubačová. Shrnutí bakalářské práce se bude týkat návrhů na zlepšení motivačního systému firmy tak, aby došlo ke zlepšení vzájemných vztahů, výkonnosti a celkového zdraví firmy Rio Sped, Jitka Trubačová.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Uhrová, Pavlína ; Holásková, Petra (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika možností internetové propagace, díky které Vinařství Josef Uher osloví a získá nové zákazníky. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky řešené problematiky, dále analýzy zaměřené na průzkum vnějšího a vnitřního prostředí firmy, elektronické obchodování a dotazníkové šetření. Stěžejní částí této práce jsou návrhy, které by firmě měly v budoucnu napomoci získat nové zákazníky, zajistit větší odbyt produktů a tedy i dosahování většího zisku.
Podnikatelský koncept vybraného zařízení cestovního ruchu v Mariánských Lázních
UHROVÁ, Pavlína
Předkládaná diplomová práce se zabývá podnikatelským konceptem vybraného zařízení cestovního ruchu v Mariánských Lázních. Prvním dílčím cílem bude zanalyzování současné situace na trhu stravovacích služeb v Mariánských Lázních. Druhým dílčím cílem bude získání přehledu o účastnících cestovního ruchu, kteří navštěvují vybranou oblast a následné vytvoření profilu potenciálního hosta. Na základě zjištěných informací bude navrhnut podnikatelský koncept zařízení zážitkové gastronomie v Mariánských Lázních.
Analýza marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízení
UHROVÁ, Pavlína
Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízení a navrhnout případné změny. Pro tento účel jsem si vybrala Wellness Beer hotel U Sládka. Následné zhodnocení marketingové komunikace bylo provedeno na základě informací poskytnutých od ředitele, zaměstnanců hotelu a vlastního pozorování. Z analýzy současného stavu vyplývá, že hotel využívá tyto nástroje propagace: reklamu, podporu prodeje, public relations, sponzorství, veletrhy a osobní prodej. V rámci marketingové komunikace se ředitel hotelu zabývá vyřizováním reklamací a stížností, marketingový výzkum vůbec neprovádí.

Viz též: podobná jména autorů
6 UHROVÁ, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.