Název: Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Překlad názvu: Communication Plan for Product and its Economical Evaluation
Autoři: Trávníčková, Lenka ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; analysis; comunication mix; Marketing; marketing environment; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet