Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.