Název:
Návrh komunikačního mixu e-shopu
Překlad názvu:
Proposal for E-shop Communication Mix Plan
Autoři:
Kosturová, Monika ; Blažo, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybraného e-shopu Gifťák.cz, zabývajícího se prodejem dárkového zboží. Práce je systematicky rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretický výklad, vymezuje důležité pojmy marketingu a tvoří teoretický rámec pro části následující. Druhá část poskytuje charakteristiku vybraného subjektu a jsou v ní zpracovány a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu e-shopu a výsledky marketingového výzkumu. Výstupy analytické části jsou základem pro návrhovou část, kde již dochází k návrhu konkrétních nástrojů komunikačního mixu, které budou aplikovány.
The main subject of the thesis is to optimize the communication mix of selected e-shop Gifťák.cz. This e-shop is focused on the sale of gift products. This thesis is systematically divided into three main parts. The first part focuses on the theoretical interpretation, defines important terms of marketing and presents a theoretical framework for the following parts. The second part provides the characteristics of selected entity. This part also deals with processing and evaluating of the analysis of both the internal and external environment, current level of marketing and communication mix and last but not least with the result of marketing research. The outputs from analytical part are the basis for the last part, where the proposals for specific communication mix, which will be apllied, are presented.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; moderní trendy marketingové komunikace.; communication mix; Marketing; marketing environment; marketing mix; modern trends in marketing communication.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39422