Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
On-line aplikace marketingu ve stavebnictví
Krupík, Pavel ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V této diplomové práci jsem se nejprve teoreticky zabýval obecně marketingem, marketingem služeb a nejpoužívanějšími pojmy internetového marketingu. Dále pak procesem tvorby a užití firemního rozpočtu a možností podnikového rozvoje, což zahrnovalo analýzy marketingové prostředí, vyhodnocení stávajících aktivit a určení jejich hodnoty, stanovení cílů a jejich hodnoty a akční plán. V druhé části jsem vše aplikoval na společnost REAL SPEKTRUM, a.s. včetně vybraných analýz a po vyhodnocení stávajících aktivit, stanovení cílů a navržení akčních plánů.
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.