Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM), ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM) ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Stará, Jana ; Štofilová,, Jana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení pojmů kreativita a inovace v podnikání. Zabývá se metodami, které mohou vést k rozvoji tvořivosti tak, aby návrhy a inovační nápady vedly ke zvyšování hodnoty pro zákazníka a rozvoji podnikatelské jednotky. Obsahuje praktickou aplikaci vybraných metod na příkladu provozu kavárny Dobrá zastávka v Brně.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vláčelová, Radka ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro posílení konkurenceschopnosti malé firmy podnikající v Olomouckém kraji, jejíž hlavním předmětem podnikání je prodej galanterního zboží. Návrhy jsou zaměřeny na rozvoj vztahů se zákazníky, na rozšíření aktivit, které povedou ke zvýšení povědomí o firmě a k získání nových zákazníků. Na základě provedených analýz jsou vymezena východiska definující směr, jakým by se měl podnik ubírat, jeho vize, mise, odpovídající strategické cíle a stanoveny konkrétní kroky pro posílení konkurenceschopnosti. Základním principem použitým při tvorbě návrhů je rozvoj hodnoty pro zákazníka.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Kalužík, Jakub ; Haltufová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti. Základem části této práce nazvané Teoretická východiska práce je objasnění pojmů týkajících se strategického řízení a konkurenceschopnosti, kterými jsou především používané technologie, analýzy, charakteristiky prostředí maloobchodu s IT, současných trendů a vývoje, ale také stručná analýza firmy. Další část čerpá z teoretických poznatků z předchozí části a věnuje se analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotný návrh řešení a změn spojený se zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Hodnocení obchodní výkonnosti podniku
Hnidáková, Kristýna ; Janoštík, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením obchodní výkonnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena zejména na význam hodnoty pro zákazníka a na porovnání jednotlivých přístupů k jejímu řízení. V analytické části jsou tyto přístupy aplikovány na podnik, a to za účelem zjištění předností a nedostatků jeho obchodní výkonnosti, z nichž následně vychází návrhy pro zlepšení stávající situace.
Zavedení a praktické uplatnění hodnotového managementu v organizaci
Vařecha, Michal ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnotového managementu jako komplexního inovačního nástroje, jehož účelem je umožnit podniku dosáhnout konkurenční schopnosti ve všech jeho činnostech, růstu produktivity a také co největšího pokroku směrem ke stanoveným cílům s použitím minimálních zdrojů. Popisuje využití hodnotového přístupu a jeho metod, aplikačních disciplin a nástrojů. Účelem diplomové práce je stanovit obecný základ pro vedení firmy, které by mohlo úspěšně realizovat a uplatňovat hodnotový management v praxi.
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Analýza spokojenosti a požadavků zákazníků v konkrétní firmě
Jirák, David ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky s důrazem na jejich požadavky a z toho plynoucí spokojenost. Zdůrazňuje důležitost vztahu se zákazníkem v silně konkurenčním prostředí. Cílem práce je zjistit požadavky zákazníků, a na jejich základě vytvořit doporučení pro zlepšení a tím i zvýšení spokojenosti zákazníků konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmu CRM včetně jeho historie a přínosů pro firmu. Dále poukazuje na důležitost určení hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro firmu. Řeší také význam stratifikace a segmentace zákazníků a v poslední řadě se věnuje spokojenosti zákazníka. V praktické části je vytvořená analýza zákazníků z hlediska jejich národnosti a zdroje, odkud přicházejí. Dále jsou zde vyhodnoceny požadavky a spokojenost zákazníků na základě recenzí. V závěru praktické části jsou pak samotná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.