Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh automatizace linky pro broušení součásti kompresoru
Jirák, David ; Jakoubek, Jaroslav (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Téma diplomové práce, bylo zvoleno společností Valeo Compressor Europe, s.r.o. Jedná se o návrh automatizace linky pro broušení součásti kompresoru. Součást je interně označována jako Cylinder a je nedílnou součástí nového typu rotačního kompresoru do klimatizačních jednotek osobních automobilů. Diplomová práce obsahuje kompletní návrh robotizovaného pracoviště od analýzy současného stavu, přes návrh konceptu, technickou specifikaci projektu až po výběr vhodného dodavatele spolu s investičním záměrem a ekonomickým zhodnocením. Potřebná data byla poskytnuta společností Valeo Compressor Europe, s.r.o.
Elektronové svařování součásti ze slitiny Al
Jirák, David ; Jakoubek, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Téma práce bylo zadáno firmou Valeo Compressor Humpolec, s.r.o (dále jen Valeo). Jedná se o elektronové svařování součásti ze slitiny hliníku, konkrétně o píst, který je určen do kompresoru klimatizace osobního automobilu. Cílem práce bylo vyhodnocení a návrh zlepšení pórovitosti na svařované ploše. Data potřebná pro analýzu a součastný stav svařované plochy byla poskytnuta firmou Valeo.
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku
Jirák, David
Jirák, D. Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem na zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku působícího ve stavebním odvětví. Jako prostředek pro tento návrh byl zvolen Model Excelence EFQM. Bakalářská práce je sestavena ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenceschopnosti, jakosti a Modelu Excelence EFQM. Vlastní práce je zaměřena na konkrétní stavební podnik, ve kterém je aplikován Model Excelence EFQM, ze kterého následně vzejdou silné a slabé stránky podniku, na jejichž základě jsou stanoveny opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. Nejvýznamnější opatření jsou ekonomicky vyjádřena.
Návrh automatizace linky pro broušení součásti kompresoru
Jirák, David ; Jakoubek, Jaroslav (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Téma diplomové práce, bylo zvoleno společností Valeo Compressor Europe, s.r.o. Jedná se o návrh automatizace linky pro broušení součásti kompresoru. Součást je interně označována jako Cylinder a je nedílnou součástí nového typu rotačního kompresoru do klimatizačních jednotek osobních automobilů. Diplomová práce obsahuje kompletní návrh robotizovaného pracoviště od analýzy současného stavu, přes návrh konceptu, technickou specifikaci projektu až po výběr vhodného dodavatele spolu s investičním záměrem a ekonomickým zhodnocením. Potřebná data byla poskytnuta společností Valeo Compressor Europe, s.r.o.
Elektronové svařování součásti ze slitiny Al
Jirák, David ; Jakoubek, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Téma práce bylo zadáno firmou Valeo Compressor Humpolec, s.r.o (dále jen Valeo). Jedná se o elektronové svařování součásti ze slitiny hliníku, konkrétně o píst, který je určen do kompresoru klimatizace osobního automobilu. Cílem práce bylo vyhodnocení a návrh zlepšení pórovitosti na svařované ploše. Data potřebná pro analýzu a součastný stav svařované plochy byla poskytnuta firmou Valeo.
Analýza spokojenosti a požadavků zákazníků v konkrétní firmě
Jirák, David ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky s důrazem na jejich požadavky a z toho plynoucí spokojenost. Zdůrazňuje důležitost vztahu se zákazníkem v silně konkurenčním prostředí. Cílem práce je zjistit požadavky zákazníků, a na jejich základě vytvořit doporučení pro zlepšení a tím i zvýšení spokojenosti zákazníků konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmu CRM včetně jeho historie a přínosů pro firmu. Dále poukazuje na důležitost určení hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro firmu. Řeší také význam stratifikace a segmentace zákazníků a v poslední řadě se věnuje spokojenosti zákazníka. V praktické části je vytvořená analýza zákazníků z hlediska jejich národnosti a zdroje, odkud přicházejí. Dále jsou zde vyhodnoceny požadavky a spokojenost zákazníků na základě recenzí. V závěru praktické části jsou pak samotná doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jirák, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.