Název: Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Překlad názvu: New Approaches in Marketing Communication in Outdoor Clothing Segment
Autoři: Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota pro zákazníka; Marketingová komunikace; segment outdoorového oblečení; spoluvytváření hodnoty; vnímání hodnoty zákazníkem; customer perceived value; Marketing communication; outdoor clothing segment; value co-creation; value for customer

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5852

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-233749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet