Název: Analýza spokojenosti a požadavků zákazníků v konkrétní firmě
Překlad názvu: Analysis of the Satisfaction and Customers´s Requirements in Specific Enterprise
Autoři: Jirák, David ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hodnota pro zákazníka; Požadavky zákazníka; Spokojenost; Řízení vztahů se zákazníky; Customer relationship management; Customer´s needs; Customer´s value; Satisfaction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50899

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206999


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet