Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent)
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.
Online marketing with focus on Google as a marketing tool
Bokaová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Palásek, Jiří (oponent)
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější aspekty současného internetového marketingu a druhá část se věnuje konkrétní problematice vytváření kampaní prostřednictvím Google Adwords a jejich následné analýze úspěšnosti podle zažitých metrik.
Praktická marketingová optimalizace prodejních webů
Hašková, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kouba, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Praktická marketingová optimalizace prodejních webů provádí čtenáře problematikou optimalizace internetového prodejního kanálu. V úvodní kapitole se zabývá všeobecnými aspekty internetového podnikání a představuje konkrétní web, který je dále využit pro ověření navržených postupů v praktické části práce. Kapitola Úvodní analýza přináší detailní rozbor reálného internetového podnikání z technického, obsahového a marketingového hlediska. V navazující části, Optimalizace, jsou aplikovány a komentovány praktické optimalizační kroky v oblasti technické, obsahové a marketingové. Navržené postupy a dosažené výsledky jsou doloženy na základě verifikace standardními analytickými nástroji pro vyhodnocování webových stránek, jejich návštěvnosti i obchodní úspěšnosti prodejního webu. Závěrečná kapitola Vyhodnocení optimalizace hodnotí provedené úpravy a rozšíření a předkládá návrhy dalších doplňkových i strategických změn do budoucna.
Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference
Procházková, Magda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Forman, Martin (oponent)
Aby firma uspěla na trhu, musí mít dobře propracovanou marketingovou strategii. V dnešní informační společnosti hraje významnou roli internet a proto i internetová marketingová strategie. Tato práce se nejprve krátce zabývá marketingem a jeho specifiky v rámci služeb. Dále pak popisuje marketing na internetu a jeho nástroje (SEO, PPC atd.). Poslední kapitola teoretické části se zabývá tvorbou off-line i on-line marketingové strategie. Praktická část začíná fází analýzy. Tato fáze obsahuje nejprve popis videokonferencí a jejich technologií. Dále pak seznamuje čtenáře se službou Mojekonference, za pomoci porterovy analýzy popisuje konkurenční prostředí, zabývá se detailní analýzou trhu, průzkumem trhu (za pomoci dotazníkového šetření), tvorbou podpůrných marketingových nástrojů, analýzou současné marketingové strategie a zejména analýzou webové prezentace (analýza klíčových slov, SEO analýza atd.). Poslední část práce se zabývá samotným návrhem marketingové strategie, produktovou, cenovou, komunikační a distribuční politikou a hlouběji zpracovává návrh nové struktury webové prezentace a navrhuje reklamní PPC kampaň v nástroji Google AdWords.
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Efektivní marketing s využitím nástrojů Googlu
Sadílek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Podolka, Luděk (oponent)
Velmi rychlý nárůst počtu uživatelů internetu a výrazná zlepšení na straně technologií mají významný vliv na marketingovou komunikaci. Cílem první části této práce je zasadit marketingové aktivity na internetu do systematického rámce, aby bylo možné je maximálně využít. Ve druhé části se práce zabývá analýzou produktového (AdWords, Mapy, YouTube) a nástrojového portfolia (plánovací, optimalizační a realizační nástroje) společnosti Google a jeho možného využití v jednotlivých fázích realizace internet marketingových aktivit.
Internetový marketing
Mixánek, Lukáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, rozbor a analýza webových stránek z pohledu marketingu, marketingový mix na internetu, reklama na internetu a marketing ve vyhledávacích strojích), přičemž nezbytný teoretický základ autor doplňuje o analytický nadhled ? jehož výsledkem je několik teoretických přístupů a analýz, především v kapitole věnované marketingu ve vyhledávačích. Základem této analytiky je kromě teoretických znalostí, rovněž značné množství praktických znalostí, které autor získal na základě reálně provedené internetové kampaně. Zaznamenání průběhu a výsledků této kampaně je jedním z cílů práce. Získaná data, statistiky a vynucené změny v průběhu kampaně vedou k celé řadě informačně hodnotných postřehů a doporučení především z oblasti marketingu ve vyhledávačích. Přílohou práce je kompletní popis a charakteristika všech, pro český trh důležitých, systémů využívající PPC kontextové reklamy.
PPC reklama ve vyhledávačích
Brodilová, Petra ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
PPC reklama ve vyhledávačích je jedním z nejlépe cílených a nejlépe měřitelných reklamních systémů na internetu. Práce popisuje hlavní PPC systémy ve vyhledavačích s ohledem na české prostředí, postup před založením kampaní v těchto systémech, práci při založení a dále následnou správu těchto kampaní. Zaměřuje se na základní teoretické informace a jejich následné převedení do praxe ukázkou na názorných přikladech.
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hložek, Štěpán (oponent)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.