Název: Praktická marketingová optimalizace prodejních webů
Překlad názvu: The practical marketing e-shop optimization
Autoři: Hašková, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kouba, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdWords; e-shop; Google Analytics; internetový marketing; marketingová optimalizace; AdWords; e-shop; Google Analytics; Internet marketing; marketing optimization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34286

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136350


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet