Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hložek, Štěpán (oponent)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
Nákladová analýza mezinárodního projektu - případová studie
Hložek, Štěpán ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Stružka, Jan (oponent)
Práce se zabývá teoretickými přístupy ke strukturaci nákladů. Dále práce uvádí konkrétní praktiky oceňování nákladů v jejich reálné aktuální struktuře, pomocí tří metodik a popisuje hlavní náležitosti strukturace. Ve druhé části se práce věnuje oceňování nákladů v projektu. Třetí část se věnuje korporátní sociální zodpovědnosti. Závěrem je kapitola o řízení a snižování nákladů. Práce si kladla za úkol popsat metodiky řízení nákladů a aspektů, které náklady ovlivňují. Základem k tomu byl konrétní projekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.