Název: PPC reklama ve vyhledávačích
Překlad názvu: Pay Per Click Search Engine Advertising
Autoři: Brodilová, Petra ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: PPC reklama ve vyhledávačích je jedním z nejlépe cílených a nejlépe měřitelných reklamních systémů na internetu. Práce popisuje hlavní PPC systémy ve vyhledavačích s ohledem na české prostředí, postup před založením kampaní v těchto systémech, práci při založení a dále následnou správu těchto kampaní. Zaměřuje se na základní teoretické informace a jejich následné převedení do praxe ukázkou na názorných přikladech.
Klíčová slova: Adwords; Google; Marketing na internetu; PPC; reklama; Sklik

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1903

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7122


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet