Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informace jako základ obchodování s akciemi
Mixánek, Lukáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Cílem práce je charakterizovat význam informace a následně i znalostí jako základu pro aktivní obchodování na akciových trzích. Zmíněny jsou zcela stěžejní pojmy důvěryhodnosti informace, dezinformace a informační asymetrie, které mají zásadní vliv na chování jednotlivých účastníků trhu. V práci je detailněji analyzována teorie efektivních trhů a faktory, díky kterým již není schopná osvětlit vývoj a skutečnou podobu dnešních akciových trhů. Významná část práce je věnována analýze a definici informační potřeby jako základní podmínky k úspěšnému investičnímu rozhodování jedince, přičemž jsou naznačeny cesty k jejímu naplnění - včetně popisu a rozdělení využitelných informačních zdrojů. V práci nechybí popis a analýza několika obchodních strategií, které jsou přímo založeny na využití různých druhů informací. Součástí práce je rovněž prezentace a analýza výsledků šetření provedeného mezi reálnými investory.
Internetový marketing
Mixánek, Lukáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, rozbor a analýza webových stránek z pohledu marketingu, marketingový mix na internetu, reklama na internetu a marketing ve vyhledávacích strojích), přičemž nezbytný teoretický základ autor doplňuje o analytický nadhled ? jehož výsledkem je několik teoretických přístupů a analýz, především v kapitole věnované marketingu ve vyhledávačích. Základem této analytiky je kromě teoretických znalostí, rovněž značné množství praktických znalostí, které autor získal na základě reálně provedené internetové kampaně. Zaznamenání průběhu a výsledků této kampaně je jedním z cílů práce. Získaná data, statistiky a vynucené změny v průběhu kampaně vedou k celé řadě informačně hodnotných postřehů a doporučení především z oblasti marketingu ve vyhledávačích. Přílohou práce je kompletní popis a charakteristika všech, pro český trh důležitých, systémů využívající PPC kontextové reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.