Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Negace adjektiv
Melicharová, Kristýna ; Kováříková, Dominika (vedoucí práce) ; Šimík, Radek (oponent)
(česky): Tématem této bakalářské práce je negace u adjektiv v češtině, která je realizovaná prostřednictvím přidání negativní předpony ne- k afirmativní podobě adjektiva. Cílem práce je odpovědět na otázku, zda by se v případě negovaných variant adjektiv mělo jednat o samostatné slovníkové heslo (v případě korpusu o samostatné lemma). Zvolenou metodou je analýza adjektivních protějšků na úrovni kolokací, významů, morfologie a syntaxe. Byla analyzována data ze synchronního reprezentativního korpusu SYN2020 Českého národního korpusu. Získané kolokace byly následně porovnávány s významy ve dvou výkladových slovnících (SSJČ a SSČ). Výsledky analýzy ukázaly mnohdy jemné významové nuance mezi afirmativní a negovanou variantou, objevily se i případy jiného syntaktického užití a úplné změny významu. U jiných negovaných variant nedošlo k žádné změně významu. Z toho vyplývá, že při vymezování samostatných hesel pro negované varianty by mělo být nahlíženo na jednotlivé adjektivní páry individuálně.
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent)
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.
How to use innovations for company growth
Melicharová, Kristýna ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Brát, Jiří (oponent)
Účelem této práce je identifikovat hlavní charakteristiky úspěšných inovací, analyzovat inovační proces ve firmě Unilever a uvést soubor doporučení pro tuto firmu. Tato práce se zabývá zásadní otázkou současného podnikání -- jak dosáhnout růstu firmy za využití inovací. Práce využívá již zveřejněné výzkumy pro identifikaci nejlepších řešení v řízení inovací, informace z dotazníku, který byl vyplněn inovačními manažery v HHC Unilever, rozhovorů se zaměstnanci Unilever, publikovaných článků a výzkumů zaměřených na Unilever a interní dokumenty firmy. Bylo zjištěno, že klíčovými oblastmi v úspěšném řízení inovací je firemní kultura, inovační strategie, řízení lidských zdrojů, struktura firmy, hodnocení nápadů, procesy a ukazatele měření výkonnosti. Několik vylepšení bylo navrženo pro HHC Unilever. Přínos této práce je ve stanovení souboru doporučení. Implementace těchto doporučení přinese firmě urychlení růstu díky inovacím. Analýza aplikovaná na Unilever může být replikována pro jiné firmy za účelem zjištění stavu jejich inovačních aktivit
Migrace vysoce kvalifikovaných pracovníků (příklady vybraných zemí)
Melicharová, Kristýna ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Bakalářská práce "Migrace vysoce kvalifikovaných pracovníků" se zabývá analýzou současné politiky České republiky v oblasti imigrace vysoce kvalifikovaných pracovníků. Práce zkoumá migraci vysoce kvalifikovaných pracovníků na pozadí obecné migrace. Zároveň jsou popsány imigrační politiky Velké Británie a Spojených států amerických a na jejich základě jsou pak navržena zlepšení pro českou imigrační politiku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Melicharová, Kateřina
2 Melicharová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.