Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní metody rozvoje zaměstnanců v kontextu talent managementu
Baier, Milan ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Cílem předložené rigorózní práce je identifikovat a charakterizovat moderní metody rozvoje pracovníků v kontextu talent managementu. Důraz byl kladen na využití kouchingu, mentoringu, sebeřízeného učení a e-learningu (webináře, online semináře, video learning a mobilní učení) při řízení kariéry a pracovního výkonu. Správně nastavený systém rozvoje a učení se na pracovišti umožňuje pracovníkům efektivní řízení pracovní kariéry. Získané znalosti a dovednosti mohou talentovaní využít v rámci tvůrčí činnosti a při rozvoji organizace. V teoretické části byla konceptualizována a sumarizována problematika dalšího profesního vzdělávání s důrazem na strategické řízení v rámci organizace. Podnikové vzdělávání tvoří pilíř a klíčový nástroj rozvoje pracovníků. Dále byla realizována analýza metod vzdělávání a rozvoje pracovníků primárně vytvořených či vhodných pro talentované dospělé jedince. Jako metodologické východisko bylo využito Gagného modelu nadání a talentu. Identifikace odlišností v přístupu k pracovníkům, kteří jsou zařazeni do programu talentovaných, a těch, kteří nejsou. Cílem výzkumné části bylo analyzovat metody vzdělávání a rozvoje talentovaných dospělých, sledovat frekvenci využití jednotlivých metod s důrazem na elektronické nástroje učení. Pomocí dotazníkového šetření byly zjišťovány různé...
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
DVOŘÁČEK, Petr
Charakteristika: Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku. Cíl práce: Cílem diplomové práce je tvorba doporučení na základě analýzy systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, Rámcová osnova: 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodický postup, 4. Praktická část, 5. Diskuse a návrh rámcových změn, 6. Závěr,7. Summary.
Hodnocení a rozvoj pracovníků v organizaci
Válková, Klára ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení a rozvoje zaměstnanců v podmínkách podniku distribuce čistících prostředků a analýzou současného stavu systému hodnocení a rozvoje pracovníků v této společnosti. Na základě zjištěných skutečností práce obsahuje návrh na řešení problémů ve společnosti zavedením standardu Investors in People do společnosti.
Systém vzdělávání ve společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Červenková, Anna ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Hrnčířová, Dagmar (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje analýze vzdělávacího systému ve vybrané společnosti OVB Allfinanz, a.s. Pro lepší orientaci je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které souvisejí s probíraným tématem. Následně je popsán proces vzdělávání v návaznosti na aktuální trendy v oblasti vzdělávání. V praktické části byla provedena charakteristika společnosti a vysvětlení a popsání jednotlivých školení. Rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož záměrem bylo srovnat interní a externí školení, zjistit rozdíly a navrhnout případná opatření vedoucí ke zlepšení systému vzdělávání.
Kompetenční model jako nástroj pro tvorbu systematického vzdělávání ve studentské organizaci
Polenová, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...
Získávání a rozvoj studentů a absolventů v koncepci talent managementu
Nováková, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá získáváním a rozvojem studentů a absolventů v souvislosti s koncepcí talent managementu. Zaměřuje se na pojetí talentu, vývoj talent managementu, jeho aktuální podobu a význam pro organizaci, pozornost je věnována metodám získávání a rozvoje studentů a absolventů s důrazem na specifika této skupiny pracovníků. Součástí práce je kvalitativní šetření, které pomocí studia dokumentů (kariérních stránek zaměstnavatelů) a rozhovorů se zástupci personálních oddělení velkých podnikatelských subjektů působících v Praze sleduje, jestli a případně jak se zaměstnavatelé zaměřují v rámci svých programů talent managementu na studenty a absolventy, jak rozumějí pojmu talent a jaké metody získávání a rozvoje studentů a absolventů nejčastěji využívají. Klíčová slova talent management, získávání pracovníků, vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, studenti, absolventi, trainees
Komparace metod vzdělávání ve školství, vězeňské službě a zdravotnictví
Slánská, Nikola ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kaplanová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo docházet k efektivnějšímu plánování vzdělávání v jednotlivých oblastech. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy celoživotního učení, analyzuje shody a rozdíly chápání celoživotního učení v rámci strategických dokumentů. Vzdělávání je důležitou oblastí rozvoje lidských zdrojů a vliv na jeho efektivitu má výběr metod vzdělávání a také poznání motivace vzdělávaných. V teoretické rovině se věnuje i vzdělávání ve zkoumaných oblastech. O poznatky teoretické části se opírá praktická část diplomové práce, která tvoří její těžiště. Praktická část diplomové práce vychází z názorů pracovníků, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníků. Výsledky šetření přinášejí informace nejen o specifikách využívání metod vzdělávání v jednotlivých sledovaných oblastech, ale i o vzájemných shodách a přibližují hlavní motivační faktory respondentů ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že uplatňované vzdělávací metody jsou v podstatě v souladu s názory respondentů na jejich přínos a adekvátnost charakteristikám pracovníků. Z výsledků šetření vycházejí konkrétní doporučení. KLÍČOVÁ...
Srovnání dvou metod osobního rozvoje a jejich dopadu na chování
Štěpánová, Irena ; Loneková, Katarína (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je srovnání dopadu na chování rozvojové metody hraní rolí a diskuze o videu natočeném pro účely rozvojové aktivity. V teoretické části představuji oblast rozvoje pracovníků z hlediska psychologie a popisuji psychologické koncepty, které stojí v pozadí procesu rozvoje konkrétních dovedností například leadershipu, sebeřízení, komunikace a ovlivňování. Usiluji o hlubší porozumění způsobům, jak si tyto dovednosti osvojujeme a porozumění možnostem, které lze využít při rozvoji pracovníků, ať již jde o podobu konkrétních rozvojových metod, nebo o řízení procesu rozvoje pracovníků jako celku. Tyto poznatky nacházejí uplatnění v oblasti firemního vzdělávání a rozvoje, což je prostředí, ve kterém také realizuji praktickou část své diplomové práce. V empirické části jsem realizovala dva výzkumy. V kvalitativním výzkumu jsem zjišťovala potřeby cílové skupiny pracovníků, abych následně mohla vybrat rozvojové metody v návaznosti na relevantní rozvojové cíle, jejichž soulad se skutečnými potřebami pracovníků je předpokladem pro úspěšné ovlivnění chování. V hlavní výzkumné části jsem realizovala kvazi-experiment, kde porovnám stav cílové skupiny před a po rozvojové intervenci. Statisticky významné rozdíly před a po intervenci jsem srovnala u experimentálních skupin a v kontrolní skupině....
Vzdělávací potřeby učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Bezoušková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami učitelů základních škol v konkrétních formách a oblastech dalšího vzdělávání v určitých etapách jejich profesní dráhy. První část je postupně věnována teoretickým poznatkům o dalším vzdělávání učitelů, jeho formách a oblastech, profesní dráze učitelů. Závěr této části je věnován dalšímu vzdělávání učitelů v zahraničí a úloze vedení školy v řízení dalšího vzdělávání. Cílem druhé, tedy výzkumné části práce, bylo získání podkladů pro určení vzdělávacích potřeb učitelů základních škol během jejich profesní dráhy. K tomu byl využit dotazník a jako doplňující metoda interview pro okomentování výsledků výzkumného šetření. Závěr shrnuje výsledky výzkumné části, uvádí preference učitelů u forem a oblastí dalšího vzdělávání v určitých etapách profesní dráhy učitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.