Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivní učení jako prostředek rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Bezoušková, Eva ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se současnými trendy ve výuce čtení. Teoretická část se zaměřuje na aktivní učení, jak ovlivňuje klima třídy, jaké požadavky klade na učitele, jaký má přínos pro žáka. Dále vymezuje pojmy čtení s porozuměním a čtenářská gramotnost, popisuje některé z aktivizačních metod a prostředků, které vedou k rozvoji čtenářské gramotnosti. Praktická část se zabývá průzkumem podmínek vytvářených učiteli v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ a popisuje modelové hodiny zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti za využití aktivizačních metod.
Vzdělávací potřeby učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Bezoušková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami učitelů základních škol v konkrétních formách a oblastech dalšího vzdělávání v určitých etapách jejich profesní dráhy. První část je postupně věnována teoretickým poznatkům o dalším vzdělávání učitelů, jeho formách a oblastech, profesní dráze učitelů. Závěr této části je věnován dalšímu vzdělávání učitelů v zahraničí a úloze vedení školy v řízení dalšího vzdělávání. Cílem druhé, tedy výzkumné části práce, bylo získání podkladů pro určení vzdělávacích potřeb učitelů základních škol během jejich profesní dráhy. K tomu byl využit dotazník a jako doplňující metoda interview pro okomentování výsledků výzkumného šetření. Závěr shrnuje výsledky výzkumné části, uvádí preference učitelů u forem a oblastí dalšího vzdělávání v určitých etapách profesní dráhy učitele.
Aktivní učení jako prostředek rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Bezoušková, Eva ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se současnými trendy ve výuce čtení. Teoretická část se zaměřuje na aktivní učení, jak ovlivňuje klima třídy, jaké požadavky klade na učitele, jaký má přínos pro žáka. Dále vymezuje pojmy čtení s porozuměním a čtenářská gramotnost, popisuje některé z aktivizačních metod a prostředků, které vedou k rozvoji čtenářské gramotnosti. Praktická část se zabývá průzkumem podmínek vytvářených učiteli v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ a popisuje modelové hodiny zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti za využití aktivizačních metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.