Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 397 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal of Communication Tools of the Company
Ďuriš, Jakub ; MBA, Dalibor Malina, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The Bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of Agency Amadeus, s.r.o., which focuses on organizing of cultural and social events. The thesis consists of a theoretical part, which deals with the basic terms of marketing, followed by the analytic part describing the tools of the communication mix. The last part lays down a proposal of a new communication mix.
Marketingová strategie vybraného podniku
Šperlík, Max ; Krejčová, Tereza (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pizzerie U Kalichu pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické poznatky k této problematice. Druhá část je zaměřená na analýzu současné situace společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat, je následně zpracovaná třetí část, která bude zaměřena na návrhy na zlepšení marketingové strategie, která by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods
Lorková, Kristína ; Luhan, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Komunikační mix na sociálních sítích
Lunda, Radek ; Jelínek, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Marková, Nikol ; Vyhlasová, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Naše děti, o.p.s. Seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a zaměřuje se především na online propagaci. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
Návrh zlepšení marketingového mixu společnosti AUDIFIED
Semler, Josef ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti softwarové divize společnosti AUDIFIED s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy pro vypracování praktické části práce. V analytické části jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a jsou shrnuty ve SWOT analýze. Návrhy na zlepšení současného stavu vychází z analýzy současného stavu.
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 397 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.