Název: Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu: Proposal of improving of Marketing Communication of Company
Autoři: Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; marketingová komunikace; Online marketing; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPTE analýza; SWOT analýza; Communication mix; marketing; marketing communication; Online marketing; Porter's five forces analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-599837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet