Název:
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Překlad názvu:
Modern Approach to E-shop
Autoři:
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
This thesis describes the design model improving the conversion ratio in e-commerce minicams.cz and the implementation of its individual parts. This is done by using modern technologies and methods to maintain long-term funcionality, low-cost and efficiency of the result.
Klíčová slova:
design; e-shop; Elektronický obchod; informační systém; online marketing; uživatelská zkušenost; uživatelské rozhraní; vývoj IS; design; development of IS; e-shop; Electronic commerce; information system; online marketing; user experience; user interface
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27566