Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Marková, Nikol ; Vyhlasová, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Naše děti, o.p.s. Seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a zaměřuje se především na online propagaci. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Marková, Nikol ; Němcová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Marková, Nikol ; Michel, Jan (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení hospodaření příspěvkové organizace, kterou je Základní škola a Mateřská škola Dolní Radechová, okres Náchod. První část práce se zabývá teoretickými poznatky k danému tématu, na kterou následně navazuje druhá část práce zabývající se hospodařením vybrané příspěvkové organizace. Poslední část práce se zabývá návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení hospodaření dané organizace.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Marková, Nikol ; Vyhlasová, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Naše děti, o.p.s. Seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a zaměřuje se především na online propagaci. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Marková, Nikol ; Němcová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Marková, Nikol ; Michel, Jan (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení hospodaření příspěvkové organizace, kterou je Základní škola a Mateřská škola Dolní Radechová, okres Náchod. První část práce se zabývá teoretickými poznatky k danému tématu, na kterou následně navazuje druhá část práce zabývající se hospodařením vybrané příspěvkové organizace. Poslední část práce se zabývá návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení hospodaření dané organizace.

Viz též: podobná jména autorů
6 MARKOVÁ, Nikola
2 Marková, Natalie
2 Marková, Natalie Lara
1 Marková, Natália
2 Marková, Natálie
3 Marková, Naďa
6 Marková, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.