Název:
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Překlad názvu:
Marketing communication of the company in the field of education
Autoři:
Marková, Nikol ; Vyhlasová, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Naše děti, o.p.s. Seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a zaměřuje se především na online propagaci. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
The master´s thesis focuses on the marketing communication of Naše děti, o.p.s. It introduces the current structure of the communication mix and focuses primarily on online promotion. Based on properly selected analyzes, provides recommendations and suggestions to improve company´s current marketing communications.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; online marketing; communication mix; marketing; marketing communication; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197607