Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19,610 záznamů.  začátekpředchozí19601 - 19610  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.53 vteřin. 

Informační strategie firmy
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.

Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Mludek, Ivo ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. Parlamentní volby z roku 2006 skončily patovou situací a odstartovaly v ČR dlouhé období politické nestability. V letech 2006 - 2010 zde probíhala nepřetržitě nezvykle ostrá převážně negativní volební kampaň, jejíž součástí bylo rovněž masové anonymní zesměšňování politických protivníků. Největší politické strany ČR ČSSD a ODS si také k vedení svých kampaní přizvaly zahraniční poradenské a konzultantské firmy. Volební kampaně v těchto letech byly charakteristické masovým nástupem negativity, importované zahraničními poradci, i množstvím anonymních zesměšňujících a difamujících politických reklam, u nichž nebylo možno rozpoznat ani zjistit zadavatele a plátce. Nastolily proto nejen otázku po etických hranicích v politickém marketingu, ale také po škodlivém vlivu jejich netransparentního zadávání a financování. Vyostřený politický boj, vyplývající z krize na české politické scéně, nástup negativních kampaní a následný nárůst zesměšňujících a difamujících politických reklam přinesly spolu s anonymitou zadávání a financování těchto reklam do České republiky relativně nové situace. Tato...

Řízení neziskové organizace v České republice
Radová, Monika ; Sýkorová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
V magisterské práci jsou popsány oblasti řízení neziskových organizací. V rámci akčního výzkumu byla shromážděna data související s konkrétní organizací zabývající se otázkou lidských práv v ČR. Na základě analýzy těchto dat byly organizaci doporučeny možné inovace jejího řízení. Diplomová práce je formulována pro neziskové organizace, které by chtěly získat ucelený přehled o možnostech svého řízení. Primárně je práce určena zmiňované neziskové organizaci zabývající se lidskoprávními otázkami v ČR, jíž poslouží jako podklad pro úvahu o vhodném způsobu svého řízení do budoucna.

Interpretační strategie pro filmy s nízkým stupněm narace
Slováková, Andrea ; Kaňuch, Martin (oponent) ; Hanáková, Petra (vedoucí práce)
Práce Interpretační strategie pro filmy s nízkým stupněm narace měla za úkol navrhnout model interpretace těchto filmů a vytyčit některé interpretační strategie. Pro určení zkoumaného materiálu bylo nejdříve nutné popsat a definovat filmy nenarativní, resp. s nízkým stupněm narace. Sumarizací základních vlastností narativního filmu, jak je vymezuje filmová naratologie, především Edward Branigan, David Bordwell, Seymour Chtaman, Torben Grodal a další teoretici, především Carl Plantinga a Murray Smith, jsem dospěla k formulaci stručné definice narativního filmu. Na základě vymezení se vůči těmto vlastnostem a opět s pomocí teoretiků, kteří ve své práci věnovali prostor i filmům jiným než narativním, vznikla definice nenarativního filmu. Tyto dva krajní póly narace bych vizualizovala pomocí metafory stromu a sítě. Jelikož vlastnosti, které jsou klíčové pro označení filmu za ne/narativní, nejsou měřitelné, hranice mezi těmito dvěma druhy jsou široké, bohaté na variace míry těch kterých vlastností, a tedy není možné je nakreslit nijak přesně, vhodnější je stanovit přechodové stupně. Na základě přítomnosti a důležitosti základních vlastností narace jsem zformulovala tři základní stupně, a to film s oslabenou narací, s velmi slabou narací a s útržky narace. Samostatnými otázkami byly autor a svět dokumentárního...

Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a Středočeského kraje
Vojtová, Marta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Diplomová práce "Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a středočeského kraje" pojednává o zahraničních aktivitách subnárodních aktérů. Klíčové výzkumné otázky práce zní: Co vede regiony к zahraničním aktivitám a jak ovlivňují procesy evropeizace a internacionalizace podíl regionálních aktérů na zahraničních aktivitách? Podílí se na formulaci zájmů a realizaci paradiplomacie zkoumaných regionů co nejširší spektrum regionálních nebo lokálních aktérů a jednají regiony podle předem určené strategie? Je hlavním hybatelem aktivit úřad nebo soukromá sféra? Jaké jsou možnosti paradiplomacie ve zkoumaných regionech s přihlédnutím ke kompetencím, jež jsou jim svěřeny centrálním státem? Nejprve jsou identifikovány základní rysy zahraniční politiky obou regionů a prozkoumány nástroje, které vznikly к jejímu prosazení. Dále je analyzována realizace zahraničních aktivit se zaměřením na aktivity obou regionů ve vztahu к institucím EU. Na závěr jsou formulovány hlavní výzvy pro budoucnost paradiplomacie ve zkoumaných regionech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Návrh na vytvoření optimální firemní struktury
Srnská, Martina ; Chaloupková, Kateřina (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o využití optimalizace firemní struktury ke zvýšení výkonnosti organizace a dosažení firemních cílů. Práce analyzuje pracovní pozice v obchodní společnosti z hlediska charakteristiky produktu, činnosti, podmínek činnosti a předpokladů činnosti. Práce zahrnuje analýzu dovedností a kompetencí jednotlivých pracovníků. V návrhové části jsou formulovány popisy nových pracovních míst a jejich začlenění do firemní struktury, návrhy na rekvalifikaci, školení a ukončení pracovního poměru s pracovníky firmy. V ekonomickém vyhodnocení práce jsou přehledně shrnuty kalkulace nákladů a přínosů.

The project of Boris Akunin - an example of literary strategy at the turn of XX-XXI centuries
Volkova, Natalia ; Glanc, Tomáš (vedoucí práce) ; Janáček, Pavel (oponent) ; Sýkora, Michal (oponent)
This work deals with the literaturary project "B. Akunin", which was defined by it's creator G. Chkhartishvili as a "quality literature for the mass reader". When they wish to characterise the project, critics emphasize the use of an adventure plot combined with interesting style and intertextual play. We see a tendency to place the project in the "middle level", which in their hierarchy is somewhere between the literature created for the "happy few" and consumer fiction. However convergence of mass and elite culture is too general a trend in postmodernist literary strategy to be sufficiently characteristic of a concrete author. Our research covers all the texts published to the present day under the names of both G. Chkhartishvili and B. Akunin. It was the part of the extratextual strategy of the author to construct an image of himself as a writer of serious, almost scientific prose, who began to write detective stories for his own and his readers' enjoyment. The author generally uses mass clichés whenever he describes his heroes and action scenes in the story. He uses a great many simple references to the other literaturary works in his texts which should be understandable by every reader. At the same time we find other, more complicated references requiring knowledge of a wider literary "encyclopedia"....

Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.

Vztah teoretického a praktického života u H. Arendtové a Aristotela
Holub, Štěpán ; Kouba, Pavel (vedoucí práce) ; Pechar, Jiří (oponent) ; Čapek, Jakub (oponent)
Vztah teoretického a praktického života u H. Arendtové a Aristotela První část práce se zabývá vztahem mezi myšlením, filosofií a politickým jednáním u Hannah Arendtové. Součástí tohoto zkoumání je: posouzení významu distance Arendtové od filosofie; charakteristika toho, čemu sama říká "politická teorie"; rozbor její kritiky filosofické tradice; a konečně náčrt jejího pojetí autentického myšlení. Druhá část je věnována Aristotelovi a jeho postavení v díle Arendtové. V této části je posouzena oprávněnost zařazení Arendtové mezi neoaristoteliky a dále jsou zkoumány některé rysy Aristotelovy filosofie z hlediska jejich použitelnosti pro pojetí politiky, které hájí Arendtová, a z hlediska formulace ideálů teoretického a praktického života. Jedná se především o analýzu Etiky Nikomachovy (včetně úvah o její koherenci) a některých pasáží Politiky, se zaměřením na pojem TÉAos- a na vztah mezi pojmy rrp5~tS' a evÉpyeta.

Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Zrůstová, Pavla ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.